- 27 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8588
- GBP / BGN 2.3429
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
С новата колекция глосове Artistry Signature Color™ Light Up Lip Gloss винаги ще имате тема за разговор през новия сезон
01 Декември 2016 | 09:42
/КРОСС/ Да направиш така, че устните ти да изглеждат бляскави и сочни никога не е било по-лесно с новите глосове Artistry Light-Up. Благодарение на вграденото огледало и изкусителната LED светлина гланцът е перфектната тема за начало на разговор: със сигурност уникалният дизайн и примамливите нюанси няма да останат незабелязани. Удобният апликатор и вграденото огледалце са колкото ефектни, толкова и практични. Новата формула разкрасява устните с внимателно подбрана палитра от цветове с изискан блясък и комфортна текстура.
Меката и кремообразна текстура позволява полупрозрачно към средно по плътност покритие с триизмерни блещукащи нюанси. Новата премиум формула на глоса е с кресчендо опаковка, нови цветове и обещава невероятно изживяване. Продуктът е разработен специално за Artistry от глобалния гримьор на марката Rick DiCecca и ще ви помогне да заблестите по възможно най-добрия начин. Създаден да освежи и хидратира устните, формулата на глоса е обогатена с масла от жожоба и авокадо, оставяйки винилов гелообразен завършек с брилянтен блясък и омагьосващ блясък. Усещането за лукс се допълва от комфорта на балсам за устни, а новият, лек аромат е истински комплимент за сетивата. Галещата окото LED светлина и гениално вграденото огледало са неизменен спътник за бърза проверка и точна корекция на грима.
Глосът Artistry Light-Up е наличен в 8 изкусителни нюанса: Pink Nude, Juicy Peach, Sweet Melon, Real Red, Pink Sugar, Rose Petal, Misty Mauve, Raspberry Kiss.
Продуктът може да бъде поръчан на amway.bg на цена от 47,21 лв.
За Amway и Artistry
AmwayTM е сред водещите в световен мащаб семейни компании за потребителски стоки, като продава над 450 висококачествени продукти в категориите красота, уелнес и грижа за дома. Портфолиото се продава ексклузивно на крайните потребители от независими дистрибутори. Компанията е основана през 1995 г. в Ада, САЩ и оперира в над 100 държави и територии, като генерира приходи от 9.5 милиарда щатски долара за 2015 г. Топ брандовете на Amway са витамините NUTRILITETM, минералите и хранителните добавки, серията ARTISTRYTM за цветна козметика и грижа за кожата, както и системите за пречистване на водата eSpringTM.