• 27 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Бивш следовател: Ако имаше само удар с колата, автобусът на „Тракия” нямаше да бъде изместен в канавката

Бивш следовател: Ако имаше само удар с колата, автобусът на „Тракия” нямаше да бъде изместен в канавката

/КРОСС/ Бившият следовател по разследване на катастрофи Георги Илиев допусна, че задните гуми на катастрофиралия автобус на магистрала „Тракия" са минали върху предното дясно колело на лекия автомобил, който се е ударил в автобуса.

Ако имаше само съприкосновение, в никакъв случай автобусът нямаше да бъде изместен в канавката, категоричен е следователят.

Автобусът се е движил в своето платно, с разрешена скорост. Автобусът е тежък, а леката кола е около 1 тон, така че лекият автомобил не би могъл да го изтласка, отбеляза Илиев.

По думите му експертизата по случая ще отнеме не по-малко от месец и половина - два.

Бившият следовател отбеляза, че инцидентът е станал при много благоприятни условия за движения - сух асфалт, със съвършено нов автобус, с отпочинали водачи. Може би става дума за невнимание или грешка на водачката на лекия автомобил, посочи Илиев.

„Не знаем по каква причина водачката на лекия автомобил е допуснала да има съприкосновение с автобуса. Не ни е известно след това съприкосновение какво разстояние е изминал автобусът до падането си и какви са били действията на водача. Не знаем също дали водачът въобще е бил в състояние да управлява след удара”, заяви бившият следовател.

Ударът от лекия автомобил е причината за катастрофата с автобуса на магистрала „Тракия”, каза управителят на фирмата превозвач Георги Атанасов. Според него фактите са ясни и неоспорими и не може да има интерпретации. Атанасов отхвърли категорично версиите за проблем с автобуса или с неговия шофьор.

„Това е злощастен инцидент, няма как да търсим под вола теле”, коментира Атанасов.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Безспорно вината за удара между двата автомобила е на водача на лекия автомобил. Но за вината относно тежките последици от настъпилото ПТП нещата според мен стоят доста по-различно. Теглото на един лек автомобил с пълен товар рядко надвишава 1-1,5 тона. Общото тегло на автобус, подобен на катастрофиралия и то пълен с пътници е не по-малко от 15-20 тона. Абсолютно е невъзможно лекият автомобил да "избута" автобуса от платното в канавката, още повече, че ударът между двете превозни средства е бил страничен, а не фронтален. Горното обаче би могло да стане единствено при следните две обстоятелства: 1/ След удара е възникнала съществена неизправност в кормилната уредба на автобуса 2/ Неадекватни действия на водача на автобуса Какъв ще бъде резултатът след приключване на разследването от прокуратурата и какви обвинения ще бъдат повдигнати - не мога да прогнозирам. Но изключително много се съмнявам, че обективната и неподправена истина за тази трагедия ще излезе някога наяве.

14.04.2018 21:43:04

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.