• 27 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8572
  •  GBP / BGN 2.3451
  •  CHF / BGN 2.1010
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Coty придобива 3 от най-известните дивизии на Procter&Gamble – най-противоречивата сделка в света на красотата днес

Coty придобива 3 от най-известните дивизии на Procter&Gamble – най-противоречивата сделка в света на красотата днес

/КРОСС/Една от най-противоречивите сделки в света на красотата скоро ще стане реалност. Сделката е на стойност около 12 милиарда долара, според различни източници, и ще разтърси козметичната индустрия както никога досега!

Procter&Gamble скоро ще се сбогуват с някои от най-известните си брандове, свързани с красотата - Wella и Clairol (грижа за косата), Gucci и Hugo Boss (парфюми), Max Factor и Cover Girl (козметика). Въпреки че сделката все още не е финализирана и нито една от двете компании не е направила официално изявление по въпроса, медиите твърдят, че е въпрос на седмици широко дискутираната сделка, в която ще бъдат спестени немалко данъци, да стане факт.

Световноизвестната американска компания за продукти за красота и парфюми, Coty, с пазарна капитализация от 9.39 милиарда долара, е дала най-добрата оферта за 3 от най-известните дивизии на Procter&Gamble, а именно грижа за косата, парфюми и козметика. Компанията Coty е добре известна в козметичната индустрия със световноизвестните си брандове Calvin Klein, Marc Jacobs, Chloe (парфюми), New York Color (козметика), OPI (лак за нокти) и Rimmel (спирали).

Това е ситуация, в която губещи няма. Procter&Gamble ще получат възможността да заздравят портфолиото си и да бъдат по-праволинейни в бизнеса си. Ако сделката стане факт, Procter&Gamble ще имат възможността да фокусират своите усилия върху основните си брандове, които съставляват около 90% от фирмените продажби и повече от 95% от тяхната печалба. Тези брандове включват Tide (прах за пране), Crest (паста за зъби) и Pampers (пелени за еднократна употреба).

В резултат на сделката P&G може да загуби приходи от между 3 и 6 милиарда долара (според Forbes). Тази загуба на пазарен дял, обаче, сякаш е приемлива за P&G, тъй като тяхната цел е да намалят присъствието си в бизнес света на красотата и да се насочат към по-малко на брой, но пък по-бързо развиващи се брандове като тези, посочени по-горе.

Coty, от друга страна, е компания, която е добре известна с редовните си придобивания на различни брандове през годините. Тази конкретна сделка ще бъде добре дошла за тях, тъй като ще могат да се възползват от огромния брой фенове на P&G по целия свят. Още повече, това драстично ще увеличи техния пазарен дял при парфюмите, грижата за коса и козметиката и ще ги направи световен лидер в парфюмната и козметичната индустрия.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.