• 23 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Италианци инвестират в IT бизнеса

Италианци инвестират в IT бизнеса

/КРОСС/Ръст на италианските инвестиции в България в сферата на информационните технологии се наблюдава в последно време. Това заяви за в. "Стандарт" италианецът с българско родословие Даниеле Индако, който е собственик и управител на консултантската фирма SAAD consulting. Отчасти инвестициите в IT сектора се дължат на доброто качество на интернет сигнала в България, допълни той. Италиански фирми развиват успешно и нови софтуерни дружества, които пишат програми за застрахователни компании. Новите платформи целят оптимизиране на работния процес. Капиталовложения се наблюдават и в кол центрове, чиято дейност подпомага компании от различни сектори на икономиката с телемаркитинг, обслужване на клиенти, продуктови услуги и т.н. Новите дружества са конкурентоспособни и заемат добра търговска позиция на пазара. "България предлага на чуждестранните инвеститори едни от най-изгодните условия за инвестиране в света: ниска цена и високо качество на работната ръка, крайно благоприятни данъчни условия и непрекъснато развиващ се пазар", отбеляза Даниеле Индако. "Целият цикъл на производство е много по евтин от този в Италия", допълни той. Географското положение на страната ни също се счита за стратегически плюс при атакуването на европейския и източния пазар. "Проблемът е, че няма много реклама за България по света", казва Даниеле Индако. А това влияе както на потока на инвестициите, така и на туризма. 

"За съжаление основен проблем на инвеститорите е недоверието в българската правна система", споделя Даниеле Индако. Бюрокрацията също създава големи проблеми. Заради нея през 2009 г. беше спънат проектът Yachtopolis, който предвиждаше изграждане на яхтено пристанище в Ахтопол и началото на яхтен туризъм от Италия към България. "Италия е много силна в сектора на яхтените пристанища, яхтостроенето и яхтения туризъм", отбелязва Индако и добавя, че от нереализирания проект България само губи. Защото бизнесмените обичат да пътуват и много често в туристическите си дестинации намират почва за бъдещ бизнес. България страда и откъм жп транспорт. "Бави се и спъва транзита на стоки до големите пристанища на Варна и Бургас", отбелязва Индако. Но от друга страна новоизградената инфраструктура на България подпомага търговията.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.