- 28 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8743
- GBP / BGN 2.3536
- CHF / BGN 2.0816
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
BUSINESS LADY отличи със „Златно сърце” 24 социални кампании
10 Юли 2014 | 16:39
София /КРОСС/ Двадесет и четири благотворителни проекта и социални инициативи в общо 9 категории получиха официално признание на първите Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание Business Lady. Церемонията се състоя в София Хотел Балкан вчера (9 юли, сряда).
Сред наградените имаше представители на частния сектор, държавни учреждения, медии, неправителствени организации, политически структури. В каузата ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ДОБРОВОЛЧЕСКИЯ ДУХ бяха отличени инициативата „Добротворци" на Кока Кола България и Actualno.com; кръводарителската кампания „БлагоДаря" на City Center Sofia и Национален център по трансфузионна хематология и „Фирменото доброволчество като форма на тимбилдинг" на Мтел.
В каузата БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТ награди получиха Future Health, които подпомагат закупуването на медицинска техника за родилни отделения у нас; ЗАД Виктория за социалната си кампания „ВИКТОРИЯ дари усмивки за Коледа" и Петрол АД за подкрепата на кампанията „Повече българчета за България" на радио Витоша. В същата кауза бяха отличени още „Бутилираща компания Хисар" за изпращането на над 30 хиляди литра бутилирана вода за бедстващите ни сънародници в наводнените райони в градовете Варна и Добрич; социалния проект на дентален център ЕО Дент „По-качествен живот за нашите родители" и СПА Деметра за цялостна подкрепа за деца, лишени от родителска грижа.
Проектът за интегриране на съвременните информационни технологии в образованието „Samsung Smart Education" на Samsung България получи отличие в категория ОБУЧЕНИЕ И РАЗВИТИЕ. Награда заслужиха още Easy Credit за кампанията си за повишаване финансовата култура на потребителите. В каузата ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ПРЕВЕНЦИЯ И УСТОЙЧИВОСТ бяха отличени ЧЕЗ България за инициативата си „Образователна кампания за разумно и отговорно използване на електроенергия" и Great Wall за проекта си "GREAT WALL пуска мустак за МОември", целяща насочване на общественото внимание към проблемите на мъжкото здраве.
„Български пощи" ЕАД получи награда за инвестициите си в „Изграждане на достъпна среда в урбанизираната територия" в категория ПОДКРЕПА НА БЕЗЗАЩИТНИТЕ. В тази кауза беше отличен още Мтел с кампанията си „Приеми дете. Създай бъдеще". ЛИДЛ България пък грабнаха наградата за ЗЕЛЕНИЯ СИ ПРОЕКТ „Дай шанс на Българката" в защита на балканската пъстърва като вид в родните планински реки. "ЕВРОМАЙКИ" - дамската структура на ПП "България без цензура" бяха наградени за цялостната си социална дейност в защита правата на жените в категория ПОЛИТИКАТА И БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТТА.
В МЕДИИТЕ И СОЦИАЛНИТЕ КАУЗИ отличия получиха няколко известни медии с различни социални инициативи. Телевизия Bulgaria on air заслужиха награда по повод състоялата се конференция „Образование и бизнес: на един език ли говорят теорията и практиката?" в партньорство с Investor.BG и Bloomberg. Радио Витоша бяха наградени за кампанията си „Повече българчета за България", която развиват близо 10 години. Вестник Стандарт бяха отличени с кампанията си „Възкреси доброто", а радиата FM+, FRESH, STAR FM пък грабнаха приз за инициативата си „Зелена България".
В каузата НЕПРАВИТЕЛСТВЕНИ ОРГАНИЗАЦИИ В ДЕЙСТВИЕ награда получи Велик Приорат България за цялостна благотворителна дейност; Ротаракт клуб София-Тангра за кампанията си „И аз знам!", целяща повишаване на общата информираност за ХИВ вируса и фондация „Монако дриймс" с президент Ана Иванова.
По време на събитието благотворително бяха събрани средства за младежите от Социален учебно-професионален център „Княз Борис 1", гр. София. Средствата ще бъдат разходвани за екскурзия или образователен лагер на децата. Гостите, решили да закупят благотворително талони участваха в томбола и част от тях спечелиха награди, осигурени от българската козметика с екстракт от охлюви Revive Snails Extract, СПА Деметра (които осигуриха подаръци и за всички наградени), Профи дерм и Еко спа.
За доброто настроение на гостите се погрижиха квартет Хипнотик, дует Мания, Джина Иванова от трамвай №5 и артиста Иван Анастасов. Сладкарници „Пчела" зарадваха присъстващите с уникално изработена за събитието торта. Водещи на официалната церемония бяха актьорът, носител на престижния приз ИКАР Симеон Владов и журналистката и ПР Патриция Кирилова, генерален мениджър на ВИП Комюникейшън, партньор на събитието.
Основната цел на организаторите бе да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите „Златно сърце" целят още да възнаградят морално усилията на онези институции, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза.
Наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание Business Lady са още едно продължение на основната цел на изданието - да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение.
Партьори на първото издание „Златно сърце" на сп. BUSINESS LADY бяха Асоциацията на индустриалния капитал в България, Асоциацията на бизнес експертите в България и сладкарници „Пчела".
Медийни партньори на първото издание на наградите са телевизия Bulgaria on AIR, сп. BUSINESS LADY, В-к Стандарт, радиата FM+, FRESH, STAR FM, радио Витоша, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Slava.BG, Хайлайф, ИА Cross.bg, b2bmagazine, Actualno.com, Bulevard.BG и Svejo.net.