- 28 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8743
- GBP / BGN 2.3536
- CHF / BGN 2.0816
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Бранимир Братанов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България
23 Юни 2014 | 13:08
/КРОСС/Бранимир Братанов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България. Той ще отговаря за разработването и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията, както и за успешното развитие и популяризиране на нейните брандове в България.
Бранимир Братанов има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той се присъединява към екипа на Карлсберг България през август 2013 г., когато започва работа като бранд мениджър на марките Шуменско и Пиринско. Преди това Бранимир работи повече от 6 години на различни позиции в „Крафт фуудс България", където отговаря за развитието и налагането на марките в продуктовите категории „Шоколадови Десерти", „Кафе миксове", както и на шоколадите „Милка".
„Встъпването ми в длъжност на тази позиция е голяма чест за мен. Вярвам, че добрият маркетинг е от особена важност за реализирането на пълния потенциал за растеж на Калсберг България на пазара на бира, който е един от най-конкурентните и динамично развиващи се в страната", сподели новият маркетинг директор.
Бранимир Братанов е завършил комбинирана бакалавърска програма по „Бизнес Администрация и Икономика" в Американския университет в Благоевград и е преминал редица специализирани курсове по маркетинг в Австрия, Германия и Великобритания.
За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири - националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger. Перла в короната на Карлсберг България е сайдерът Somersby, който се произвежда и предлага в три разновидности - ябълка, круша и къпина.