• 27 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Потребителският съвет към ЧЕЗ предложи по-активна комуникация с местните власти при аварии

Потребителският съвет към ЧЕЗ предложи по-активна комуникация с местните власти при аварии

/КРОСС/ Извършената от ЧЕЗ профилактика на мрежата и услугите, които компанията предлага на битовите клиенти, за да ги улесни през зимния сезон на 2014-2015 г., бяха темите, дискутирани по време на XII заседание на Потребителския съвет към ЧЕЗ България, което се проведе на 12 декември 2014 г. в София. Обсъдени бяха конкретни препоръки какво да правят клиентите в случай на авария.

„Съветваме клиентите при прекъсване на електрозахранването да не бързат да звънят на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010, а първо да изчакат 15-тина минути. Когато се обадят, те могат да използват автоматичното меню, достъпно на бутон 3, за да разберат какви са прекъсванията на електрозахранването в момента. С цел да бъде от полза за клиентите си, от тази година ЧЕЗ разработи уникална система на сайта си www.cez.bg, която дава информация в реално време за аварийните и планираните прекъсвания и кога се очаква да бъде възстановено електрозахранването", каза Вежен Фотев, ръководител направление „Контактен център" в ЧЕЗ България.

Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите" в „ЧЕЗ Електро България" АД разказа какви услуги предлага ЧЕЗ на клиентите си, за да ги улесни през зимния сезон - двойно по-дълъг срок за плащане на сметките, персонални съвети как е най-подходящо да бъдат разсрочат плащанията, конкретни съвети за енергийна ефективност и намаляване на месечните сметки.

Филип Йорданов, заместник-директор на дирекция „Експлоатация и поддържане" в „ЧЕЗ Разпределение България" АД обясни в какво се състои профилактиката на мрежата, която компанията осъществява всяка година преди настъпване на зимния сезон с цел да намали риска от аварии. „ЧЕЗ няма законово задължение да извършва профилактика, прави я на база на вътрешни правила, за да осигури нормална работа на съоръженията през зимата и да намали риска от прекъсвания. Профилактиката предвижда всеки трафопост в Западна България да бъде обслужен веднъж на три години. С ограничения инвестиционен ресурс ЧЕЗ извършва само най-важните и належащи дейности", каза Филип Йорданов.

Членовете на Потребителския съвет изразиха своите поздравление за създадената организация за посрещане на зимата и реакция при аварии. Те препоръчаха да се задълбочат отношенията и да се води по-активен диалог с местните власти и етажната собственост, за по-добра реакция в случай на аварии.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.