• 24 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

EVN България проведе трето заседание на Клиентски съвет

EVN България проведе трето заседание на Клиентски съвет

/КРОСС/На 29 ноември 2014 г. в гр. Хасково се проведе третата среща на Клиентски съвет към EVN България. Първото заседание беше организирано през ноември 2013 г. в гр. Стара Загора, а второто - в гр. Сливен през юни 2014 г. На срещата в гр. Хасково беше дискутирано развитието през последната една година на различни кампании и услуги на дружеството, имащи за цел подобряване на клиентското обслужване и информираност. Някои от тях са:

• интернет платформата за информация и плащане „EVN Онлайн плюс": https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
• "Известяване преди прекъсване за неплатени задължения" по SMS или имейл: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Prekasvane-vazstanoviavaneEl.aspx
• бързи връзки за информация на www.evn.bg
• актуализация на клиентски данни: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Promeni_registracia.aspx.
• "EVN при Вас": инициатива за изнесени срещи с битови клиенти по места.

Важен аспект на третата среща на Клиентски съвет към EVN България бяха теми относно факторите, оказващи влияние на потреблението на електроенергия и енергийната ефективност, както и възможностите за развитие на „EVN Онлайн плюс".

Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти. Той се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснaтия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност.

Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.

Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

Информация за Клиентски съвет към EVN България може да се прочете на: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet.aspx.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.