• 28 Септ 2024 |
  •  USD / BGN 1.7529
  •  GBP / BGN 2.3469
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 26°C

Повече от 130 клиенти посетиха мобилните приемни на ЧЕЗ

Повече от 130 клиенти посетиха мобилните приемни на ЧЕЗ

/КРОСС/ Повече от 130 клиенти посетиха мобилните приемни, които ЧЕЗ организира в 14 града на територията на Западна България през октомври и ноември. По време на срещите бяха обсъдени конкретни потребителски въпроси, теми от сферата на клиентското обслужване, поддържането и реконструкцията на мрежата в отделни населени места, изместването на електромери и изграждане на нови съоръжения в съответните райони. Всеки въпрос, който е изисквал допълнително проучване и е останал без конкретен отговор по време на срещите, ще получи писмен отговор.

„Благодарим на местните власти за съдействието, което ни оказаха при организация на приемните. Инициативата е поредният пример за успешното сътрудничество, което развиваме от години. Срещите с потребителите ни позволяват да поддържаме активен диалог и да набелязваме конкретни мерки, с които ще се подобри работата на ЧЕЗ в полза на клиентите", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

По време на приемните на разположение на гражданите бяха регионалните ръководители от четирите основни направления в ЧЕЗ Разпределение - „Експлоатация и поддържане", „Развитие на мрежата", „Реализация на инвестициите" и „Мерене и управление на данните", както и представители на ЧЕЗ Електро и на „Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ България. Инициативата се проведе в градовете Кюстендил, Дупница, Сандански, Разлог, Благоевград, Ловеч, Видин, Бяла Слатина, Враца, Монтана, Перник, Ботевград, Плевен и Тетевен. Тя ще продължи през 2015 г.

Грижата за клиента е във фокуса на политиката на ЧЕЗ от стъпването на компанията на българския пазар преди близо 10 години. През 2013 г. компанията създаде две нови за България институции - енергиен омбудсман и потребителски съвет. Енергийният омбудсман има правомощия да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от компаниите на ЧЕЗ в България, а Потребителският съвет, съвместно с експерти, потребителски и граждански организации, дава препоръки за подобрения в обслужването. В унисон със съвременните комуникации и начин на живот в началото на 2014 г. ЧЕЗ бе първата електроразпределителна компания, която пусна мобилна версия на корпоративния си сайт www.cez.bg. Тя съдържа уникална функционалност, която дава възможност на клиентите в реално време да се информират за прекъсванията на електрозахранването и очакваното време за възстановяването му. Посетете m.cez.bg.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.