• 28 Септ 2024 |
  •  USD / BGN 1.7529
  •  GBP / BGN 2.3469
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 26°C

Докладът на Dell за корпоративна отговорност показва напредъка на компанията към целите за 2020 г.

Докладът на Dell за корпоративна отговорност показва напредъка на компанията към целите за 2020 г.

/КРОСС/ Oт Dell съобщиха за своите ключови постижения в областта на корпоративната отговорност, представяйки годишния си доклад за 2014 г. - Fiscal Year 2014 (FY14) Corporate Responsibility Report. Докладът показва първите резултати, свързани с постигането на целите, поставени миналата есен като част от плана на компанията до 2020 г. - 2020 Legacy of Good plan - стратегическа схема за съвместното съществуване на устойчивост и бизнес цели, полезна за околната среда и обществото, а едновременно с това и предпоставка за по-добро качество на услугите.

Планът очертава амбициозната, дългосрочна стратегия на Dell относно решенията на компанията, процесите и хората в нея, същевременно измервайки доколко и как технологиите й са от полза на клиенти и организации, които помагат на света. Стратегията съдържа 21 цели, които Dell трябва да постигне до 2020 г. Основните от тях включват постигане на 80% по-енергийно ефективно портфолио, използване на 100% безвредни за околната среда опаковки и прилагане на технологията и експертните знания на компанията с цел подпомагане на три милиона младежи в общности с неравностойно положение.

„Като частна компания нашият предприемачески дух и дръзките ни дългосрочни цели създават нови, оригинални начини за решаване на проблеми и предизвикване на положителни промени", казва Триза Томпсън, вицепрезидент на отдел Корпоративна отговорност в Dell. „Гордея се с напредъка, който сме постигнали по отношение на плана 2020 Legacy of Good и последващия от това ефект върху клиентите ни, членовете на екипа ни, общностите по света и цялата планета."

Най-важното от доклада

• Dell намали енергийния интензитет на продуктовото си портфолио с 23,2 на сто за последните две години и с почти 50 на сто този на сървърното си портфолио. Клиентите, които закупят продукт на компанията през 2014, могат да очакват USD 449 млн. по-малко разходи за електричество, използвано да захрани уредите им, в сравнение с тези, закупени през 2012 г. Целта на компанията е да намали енергийния интензитет на портфолиото си с 80% до 2020 г.

• Програмата на Dell Connected Workplace е помогнала на компанията да избегне отделянето на 6 700 т. парникови газове в атмосферата, което се равнява на почти 16 млн. мили шофиране. Гъвкавите работни програми позволяват на членовете на екипа да дават най-доброто от себе си, едновременно с това спестявайки на компанията допълнителни USD 12 млн. през тази година. Около 20 000 служители, или 20% от целия персонал на Dell, участват официално в програмата Connected Workplace. По този начин целта на Dell да постигне 50% глобално участие в програмата до 2020 г. е почти наполовина изпълнена. По неофициални данни, 20 на сто от служителите се възползват от инструментите на програмата или участват в нея неофициално или само понякога. Гъвкавите решения на компанията издигнаха Dell до третото място в класацията на Forbes за стоте най-добри компании, предоставящи професии с гъвкаво работно време през 2014 г.

• Dell успя да намали емисиите на парникови газове от съоръжения и логистика с 8 на сто. За да се усвои толкова въглерод, трябва да се засадят 1,9 млн. дървета - около 73 пъти повече от дърветата в целия Сентрал парк в Ню Йорк. Промяната е постигната с по-ефективни процеси (вкл. повече товари, транспортирани по море, и по-добри опаковки) и изкупуване на по-големи количества енергия от възобновяеми източници - 35 на сто от енергията, която Dell купува, в сравнение с 23% миналата година. До 2020 г. Dell планира 50% намаление на емисиите от съоръжения и логистика.

• Dell е лидер по отношение на разнообразието на доставчиците си и през 2014 г. компанията е похарчила USD 4,1 млрд. за различни доставчици, сравнено с USD 3,44 млрд. през 2013. Компанията все още е част от организацията Billion Dollar Roundtable заради поръчките, които възлага на фирми-доставчици, притежавани от жени или от представители на малцинства.

• Dell помага на младите хора чрез технологии, експертни знания и финансови средства в области, където може да бъде постигнато много. Миналата година, компанията помогна на 590 хил. деца само чрез своите програми за обучение на младежи и грижа за деца с ракови заболявания. В помощ на общности без надеждно електроснабдяване, през 2013 г. Dell, с помощта на своите партньори, инсталира първите си две захранвани със соларна енергия лаборатории за обучение - Dell Learning Labs, оборудвани с енергийно ефективни Dell Wyse компютри, които спомагат на младежи от изостанали райони в Африка да получат базирано на технология обучение. Dell Learning Labs директно обслужват 434 обучаеми и повече от 50 преподаватели, също както и хиляди други обучаващи се и граждани, които също имат достъп до технологията.

Пълният Доклад за корпоративна отговорност може да бъде намерен онлайн на адрес www.dell.com/crreport , а Триза Томпсън, вицепрезидентът на отдел Корпоративна отговорност в Dell, ще проведе телеконференция в сряда, 9 юли, за да обсъди по-важните аспекти на доклада.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.