• 28 Септ 2024 |
  •  USD / BGN 1.7529
  •  GBP / BGN 2.3469
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 29°C

Discovery и Eurosport ще работят с общ екип за разпространение на каналите в портфолиото си за CEEMEA

Discovery и Eurosport ще работят с общ екип за разпространение на каналите в портфолиото си за CEEMEA

/КРОСС/ Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка (Discovery Networks CEEMEA), която е подразделение на Discovery Communications - най-голямата pay TV медийна група в света - анонсира, че от днес общ екип ще отговаря за разпространението на каналите от портфолиото на Discovery и Eurosport. Екипът ще предлага единно портфолио от 22 канала за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка.
Под ръководството на Оксана Янушковская, вицепрезидент „Разпространение", новосъздаденият екип ще отговаря за разпространението на най-вълнуващия пакет от развлекателни, лайфстайл и спортни канали в региона. Съвместното портфолио включва Eurosport, водещият европейски канал на спортна тематика, Discovery Channel, каналът, който е номер 1 в сферата на документалистиката, TLC, номер едно международен канал, насочен към женската аудитория и водещият канал в сферата на мистериите и загадките - ID Xtra.
„Спортните програми са най-добрата форма на документално развлечение и са естествено продължение на почти 30-годишното лидерство на Discovery в жанра. Съвместяването на най-успешните марки, хора и ясен поглед в бъдещето ни позволява да се фокусираме върху създаването на нова добавена стойност за рекламодателите, сателитните и кабелни оператори, зрителите и акционерите. Това е възможно именно с предлагането на общо портфолио на пазара", коментира Оксана Янушковская, вицепрезидент „Разпространение" за Discovery Networks (CEEMEA).
Агенциите на Eurosport, работещи в сферата на продажбите, ще продължат да бъдат управлявани от Бенджамин Дешайес, който ще заема поста заместник стратегически директор за Discovery Networks (CEEMEA). Дешайес работи в Eurosport от 1998 г., ръководил e на отдел "Продажби към сателитни и кабелни оператори" за пазарите на Централна и Източна Европа и е отговарял за множество ключови етапи като адаптирането на програмата на местните езици в региона.
През изминалите няколко седмици, 25-тото последователно излъчване на Тур дьо Франс бе гледано от над 50 млн. зрители. Програмата отбеляза рекордните 350 ч. излъчване по Eurosport и Eurosport 2 с над 90 ч. предаване на живо с висока резолюция. Най-престижното колоездачно състезание в света събра най-много зрители в Полша.
Успоредно с това Discovery Networks International (DNI) отбеляза най-добри резултати в историята си за първото тримесечие от годината. С рекордни нива на гледане и международен онлайн растеж, DNI достигна до невероятните 621 млн. зрители по света (+3% на годишна база) за втората четвърт от 2014 г. DNI продължава забележителния си ръст през 25-тата година от създаването си с най-голям брой постоянна аудитория до момента (+9% на годишна база) и регистрира най-много посетители на уебсайтовете си досега (+45% на годишна база), както и в социалните платформи (+250% на годишна база).

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.