• 28 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8286
  •  GBP / BGN 2.3121
  •  CHF / BGN 2.0365
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 21°C

ЧЕЗ сред първите носители на наградите за „Златно сърце“

ЧЕЗ сред първите носители на наградите за „Златно сърце“

София /КРОСС/ ЧЕЗ спечели приз от първото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание „Бизнес лейди", което се проведе на 9 юли в София. Наградите „Златно сърце" целят да възнаградят морално усилията на компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза. Наградата на ЧЕЗ бе присъдена в категорията „Информационни кампании за превенция и устойчивост" за образователната кампания, разработена и приложена от дружеството, за стимулиране на безопасно, разумното и отговорно използване на електроенергия.
„Благодаря за наградата. За нас тя е допълнително признание за ползата и значението на нашите усилия, но най-вече благодаря на всички колеги, които припознаха образователната кампания на ЧЕЗ като своя лична кауза и участваха в нея всеотдайно и на доброволни начала. Десетки наши колеги работиха извънредно и посещаваха училищата на Западна България, за да разказват на най-малките потребители как разумно да използват електроенергията и как да се предпазят от опасностите в игрите си, у дома или в училище", каза Стефан Апостолов, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Разпределение България" АД.
Като отговорен корпоративен гражданин, който работи с грижа за клиентите и природата, ЧЕЗ България възприема за свой приоритет изграждането на потребителска култура на разумно и отговорно използване на електроенергията През 2013 г. компанията разработи и започна да реализира образователна кампания, която насочи както към възрастните, така и към децата. Целта на кампанията е да се постигне по-добро обществено разбиране на важността и ползите от разумното използване на електроенергията, да стимулира потребителите да прилагат в своето ежедневие мерки за намаляване на потреблението на енергия и да формира култура на отговорно поведение сред най-малките членове на обществото.
В рамките на кампанията бе разработена онлайн игра „Академия Енергия" с полезни и практични съвети как да се намали консумацията на едно домакинство. През пролетта доброволци на ЧЕЗ проведоха беседи сред повече от 1500 деца от първи до четвърти клас в десетки училища от Западна България как разумно да използват електроенергията във всекидневието си и как безопасно да боравят с електрическите уреди у дома, в училище или в игрите. За да популяризира кампанията, ЧЕЗ издаде две детски книжки („За децата и енергията" и „За децата и безопасното електричество"), създаде секция „Енергийна ефективност" на корпоративния си уебсайт www.cez.bg,в която са поместени 10 лесни съвета за пестене на ток, публикува два калкулатора за изчисляване и контролиране на консумацията на битовите електроуредите, събра ценни мнения и съвети на клиенти за намаляване на потреблението, помести информация за новите тенденции в областта на енергийната ефективност.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.