• 25 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Днес стартира десетото юбилейно издание на класацията „Любимите Марки”

Днес стартира десетото юбилейно издание на класацията „Любимите Марки”

/КРОСС/ Днес, 4 юни 2018 г., в 12:00 часа стартира гласуването в първия етап на 10-то юбилейно издание на единствената потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. От днес до 14 юни (включително) всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 35 категории, като гласува за нея на он-лайн адрес www.mylovemarks.eu. По време на този първи кръг потребителите избират своите любими марки в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Подбрани са 35 категории:

1.    ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

2.    БУТИЛИРАНИ ВОДИ.

3.    КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.

4.    ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.

5.    ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.

6.    МЕСНИ ПРОДУКТИ.

7.    МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.

8.    МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.

9.    БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.

10. КОЗМЕТИКА.

11. БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА.

12. ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.

13. БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.

14. БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.

15. АВТОМОБИЛИ.

16. БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА.

17. ЗАВЕДЕНИЯ.

18. УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.

19. РАДИО.

20. ТЕЛЕВИЗИЯ.

21. ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.

22. БЪЛГАРСКА МАРКА.

23. БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.

24. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ.

25. ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.

26. БАНКИ.

27. ФИНТЕХ КОМПАНИИ.

28. ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.

29. ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ – МОЛ.

30. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.

31. ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.

32. ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.

33. ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.

34. ИНОВАТИВНИ МАРКИ.

35. ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ.

Класацията се провежда в три етапа. Втори етап ще се стартира на 18 юни и ще продържи до 24 юни (включително), като в този период потребителите могат да гласуват за до 3 от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.

Третият етап стартира на 27 юни и ще продължи до 5 юли (включително). На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория. Във втори и трети етап, потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове няма да се отчитат!

По повод 10 години класация “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” организаторите подготвят книга „Мисия: Любима Марка”. В нея ще бъдат събрани историите на успеха на онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите, историите на успешните брандове.

Инициативата се реализира за десета поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.