• 23 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Eurosport започва нова ера с промяната на своята идентичност, съпроводена от слогана „Запали страстта си”

Eurosport започва нова ера с промяната на своята идентичност, съпроводена от слогана „Запали страстта си”

/КРОСС/ Новата идентичност на канала дава начало на вълнуващото бъдеще на Eurosport, след година на генерални промени

Слоганът „Запали страстта си" представя обновено усещане за марката чрез ненадминато отразяване на спортно съдържание дисциплини

Кампанията в социалните медии #споделимояталудост свързва и вдъхновява феновете по цял свят 

София, 12 ноември, 2015 - Eurosport призовава феновете на спорта по света да „Запалят страстта си", разкривайки своята впечатляваща нова бранд идентичност, която ще даде началото на следващата вълнуваща глава от историята на спортния канал, собственост на Discovery. Новата идентичност на канала ще се отрази и на името му - Eurosport ще се трансформира в Eurosport 1, за да се наблегне на отличителната разлика между двата канала.

Новата идентичност на канала, която ще бъде представена в ефир на 13-и ноември 2015 г., петък, ще бъде подкрепена от посланието „Запали страстта си" и съпътстващата кампания в социалните медии #споделимояталудост. Така, Eurosport ще насърчи феновете да споделят своите истории, свързани с невероятните неща, които са готови да направят, за да покажат любовта си към своите любими атлети, отбори или спорт.

Разпознаваема, отличителна или докосваща, новата идентичност ще пренесе Eurosport в 21-ви век, признавайки гордото наследство от иновации и експертиза, които са част от ДНК-то на канала в продължение на 25 години.

Сега, под пълния контрол на Discovery, Eurosport се радва и на година на генерала и емблематична промяна - придобиването на правата за излъчване на Олимпийските игри в Европа. Тази крачка е част от по-глобалния и дългосрочен ангажимент на канала да предоставя запомнящи се преживявания пред екрана и да ангажира фенове от всички възрасти със спортовете, които обичат навсякъде, по всяко време, и на всички устройства.
Питър Хътън, главен изпълнителен директор на Eurosport коментира: „Eurosport твърдо се позиционира като добре известно име що се отнася до живото предаване на спорт, а като част от семейството на Discovery, нашият растеж вече е подсилен и каналът има още по-големи възможности да се свърже с феновете.".

„Днешното представяне на новата ни бранд идентичност е още един голям скок напред, за да направим Eurosport предпочитан канал за феновете на спорта, където и да се намират по света. Новият слоган „Запали страстта си", който е изцяло фокусиран върху зрителите, говори сам по себе си и за изминалата година на трансформации за Eurosport.", добави Хътън.

„Осигурили сме ексклузивни права за спортните фенове във всеки един от пазарите ни. Това ни позволява да споделяме съдържание на живо, което не бива да бъде пропускано - четирите тенис турнира от Големия шлем, всички големи футболни първенства на Европа, най-големите състезания по мотоциклетизъм, всички големи надпревари по колоездене и, разбира се, ще бъдем европейският дом на Олимпийските игри от 2018 до 2024 г.", каза още главният изпълнителен директор на Eurosport.

„Обновихме и засилихме и продукцията, за да можем да разказваме великите спортни истории по още по-иновативен начин, водещ до рекордни рейтинг нива на много от основните турнири през 2015 г. Днес сме развълнувани да обединим всичко това в нова идентичност и език, който да подхранва страстта на феновете към спорта.", сподели Хътън.

Антонио Руиз, VP маркетинг и франчайз мениджър на Eurosport, добавя: „Ребрандирането на Eurosport идва след детайлно проучване на пазара на всички нива, което ни позволи да разберем представата на аудиторията за марката, както и да определим ценностите на компанията в бъдеще. Сега Eurosport има своя отличителна индивидуалност и разтърсваща визия, с които да мотивира и ангажира феновете си повече от всякога. Спортистите и феновете изживяват страстта си към спорта по невероятни начини. Сега, Eurosport подхранва тази силна страст и чества тяхната преданост, амбиция, отдаденост, саможертва, лудост и щастие."

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Бива реклама, ама като прекалиш с инфантилната екзалтация и суперлативите, започва да блудкавее. Някои мислят, че ядем доматите с колците...

12.11.2015 18:26:31

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.