• 24 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

20 млн. евро за реклама на сирене, месо и плодове извън ЕС

20 млн. евро за реклама на сирене, месо и плодове извън ЕС

/КРОСС/ Български сдружения в земеделието са защитили четири програми за реклама на родни продуктите в страни извън Европейския съюз. Общият им бюджет е над 20 млн. евро, като рекламите, които стартират догодина, ще се прилагат в продължение на три поредни години и ще се финансират от ЕС. Това стана ясно от годишния отчет на аграрния министър Десислава Танева.

Чрез първата промоционална програма ще се рекламират българско бяло саламурено сирене и кашкавал. Проектът, наречен „Качествено европейско сирене", е защитен от Асоциацията на млекопреработвателите в България и е насочен към пазарите на Обединените арабски емирства, Азербайджан и Казахстан, където ще се разгърнат кампании за близо 5 млн. евро. Освен директна реклама браншът ще има възможност да представя продуктите си в търговските вериги в тези страни, а също и да участва в специализирани изложения.
Асоциацията за развъждане на българска млечна порода овце защити друга рекламна кампания - „Разнообразие от вкусове". Чрез нея догодина трябва да се рекламират българско овче месо и сирене в Обединените арабски емирства, Казахстан и Йордания. Бюджетът й е 4,45 млн. евро.
За първи път сред одобрените програми попада и проект за биологично производство. Асоциация "Биопродукти" е спечелила финансиране от 4,57 млн. евро за реклама на пресни и преработени плодове и зеленчуци, ядки и биовино. Тя ще се осъществява в Германия, Австрия, Швеция и Дания.
Еврофинансиране получи и един съвместен проект между българска и гръцка организация. Става дума за промоция на пресни череши, която трябва да се осъществява в Швеция, Финландия и Германия. Одобреният бюджет е 4,17 млн. евро, а спечелилите организации са българският Съюз на градинарите и гръцка група земеделски кооперативи начело с "АСОП Епископис".
Наред с това ще тече и промоционална кампания на български вина на пазара на САЩ, Япония и Китай с бюджет от 3,6 млн. евро.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.