- 26 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Евроспорт излъчва ексклузивно „Уимбълдън“ за повече фенове от всякога
22 Юни 2017 | 11:04
/КРОСС/ Повече тенис фенове в повече държави от когато и да било ще могат да наблюдават на живо перлата в короната на Големия шлем - „Уимбълдън", благодарение на Евроспорт.
За пръв път Евроспорт ще излъчи надпреварата в 34 държави, сред които ексклузивно на няколко ключови пазара като България, Белгия, Холандия, Румъния, Русия и Швеция, предоставяйки възможност на феновете да следят на живо мачовете на своите национални любимци, сред които и Григор Димитров.
Наред с обширното покритие на турнира по Евроспорт 1 и Евроспорт 2, абсолютно всички мачове от всеки един корт ще бъдат достъпни на Eurosport Player. Това означава, че феновете ще получат над 250 часа живо покритие от кортовете, достъпни от всяко устройство, независимо къде се намират.
За да направи преживяването за привържениците на тениса още по-вълнуващо и интригуващо, Евроспорт ще излъчи във всичките 34 държави и квалификационната надпревара от Роухямптън, която започва от понеделник (26 юни), седмица преди мачовете от основната схема на турнира.
Глобалният посланик на Евроспорт и седемкратен шампион от Големия шлем Матс Виландер отново ще води своя студийна програма от централния корт на SW19, която ще включва интервюта с големите победители и загубили. Наред с това, в предаването „Денят на Матс" Виландер ще предоставя на милионите фенове своите интересни гледни точки и задълбочени анализи.
В изключително успешната за тенис излъчванията година дотук, Евроспорт отчете 20,7-милионна аудитория пред телевизорите по време на финала на „Аустрелиън оупън" между Роджър Федерер и Рафаел Надал. Това направи двубоя най-рейтинговия тенис мач в историята и второто най-гледано спортно събитие в ефира на Евроспорт за всички времена. През миналата седмица Евроспорт обяви 18% ръст на аудиторията, наблюдавала „Ролан Гарос", в сравнение със същия период 12 месеца по-рано.
„Нашата стратегия е да осигурим на феновете ексклузивно и качествено съдържание от най-важните спортни събития, които да превърнем в достъпни от всяко устройство", каза изпълнителният директор на Евроспорт Питър Хътън. „Благодарение на подобреното ни споразумение с All-England Lawn Tennis Club, ние можем да предоставим всички турнири от Големия шлем на нашите платформи в най-малко 34 европейски държави, правейки Европа желаната дестинация за феновете, които искат да гледат най-добрите тенисисти в света".