- 15 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8569
- GBP / BGN 2.3519
- CHF / BGN 2.0876
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Над 90 хиляди поръчани продукти са регистрирани на еMAG за Black Friday до 16 часа
28 Ноември 2014 | 17:02
/КРОСС/ Най-голямата шопинг кампания на eMAG - Black Friday - продължава днес с огромен интерес. За старта на Black Friday бяха регистрирани 100 хиляди посетители, а към 16 ч. са отчетени над 200 хиляди посещения само от мобилни устройства. Отново към този час на деня броят на поръчаните продукти задмина цифрата 90 000, а стойността на поръчките е над 11 млн. лева. Също така до момента има продадени над 2800 телевизора, над 8500 детски и бебешки продукта и над 15 тона храна за домашни любимци. Данните показват, че посетителите разглеждат средно по 16 страници на сайта.
Black Friday, денят с най-много и най-големи намаления в годината, се провежда за втора поредна година на eMAG.bg. Кампанията ще продължи до 23.59 ч. днес, а тази година търговецът предлага намаления на голямо разнообразие от продукти - не само на традиционната електроника, но и в развиващи се категории - книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи. Специално за България с логистични компании са договорени 120 камиона за доставки на продукти за Black Friday, като на всеки час от склада тръгва по един камион за страната.
95% от всички респонденти в изследване, направено от компанията, които са участвали в миналогодишната кампания, казват, че са доволни от своите поръчки и възнамеряват да пазаруват отново на eMAG.bg.
еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. - в България, а от октомври 2013. - в Унгария. eMAG постига приходи от 188 млн. евро, превръщайки се в най-големия онлайн търговец в региона.
eMAG.bg започва дейността си в България през септември 2012 г., като за година и половина достига до 50% пазарен дял в категорията „електроника и IT". Успехът се дължи на добрите цени, комбинирани с добро обслужване и промоционални кампании, които търговецът провежда.