- 21 Яну 2025 |
- USD / BGN 1.8959
- GBP / BGN 2.3122
- CHF / BGN 2.0743
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
ФАРА 2018 събира рекламна агенция и клиент
25 Април 2018 | 16:38
/КРОСС/ Тази година фестивалът е посветен на клиента, който знае какво иска, и на агенцията, която дава повече
Най-престижният фестивал на креативната индустрия в България - ФАРА, който ще се проведе в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни, тази година ще отпразнува доверието между рекламна агенция и клиент.
Посланието на фестивала е „Работим заедно. Печелим заедно", защото най-стойностните кампании са резултат от съвместната работа между двете страни, a споделени са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи. Това е причината тази година за първи път наградата да е разделена на две части - една за агенцията и една за клиента. Добрите идеи са основани на доброто партньорство и обединяват креативност и бизнес ефективност. Заявки от комуникационните агенции могат да се изпращат до 30 април.
ФАРА се организира от 19 години от Българската асоциация на комуникационните агенции и възнаграждава успешно реализирани рекламни кампании и креативни концепции. Освен вдъхновяващ конкурс за креативни идеи, ФАРА е и престижен форум за обучение с международни лектори и поредица от презентации и уъркшопи. Тази година тема на лекционната част е „Креативност и ефективност" и включва авторитетни имена с богат практически опит, спечелили награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.
Неслучайно събитието се провежда за трета поредна година в Пловдив, град спечелил признанието Европейска столица на културата 2019 и център на културата и изкуството в България. Един от основните партньори на фестивала е Фондация Пловдив 2019 - Европейска столица на културата, усилено развиваща града с креативни платформи, инициативи и събития. Сред основните партньори са и Нова Броудкастинг Груп и Нет Инфо, благодарение на които и тази година става възможно провеждането на фестивала, спомагащ за възхода на креативната индустрия у нас.
Заповядайте на ФАРА 2018 - Фестивал за добрите идеи и тези, които ги разпознават! Заявки се приемат до 30 април на интернет сайта www.fara.bg или на място в Българската асоциация на комуникационните агенции.