• 17 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7472
  •  GBP / BGN 2.3209
  •  CHF / BGN 2.0849
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Повече за рекламата в Google

Повече за рекламата в Google

През последните няколко години се появиха и развиха или изчезнаха много и разнообразни начини за интенет реклама. Някои - с голяма, други с по-малка ефективност.

Рекламата в Google, която работи на CPC принципа, е една от разновидностите, които се доказаха като успешни и печеливши за всички бизнеси. И, въпреки че се практикува от много хора, за не малко от тях си остава неразгадаема в някои аспекти.

Истината е, че Google AdWords е сложна система, в която трябва да се вземат предвид много параметри и променливи, за да са успешни кампаниите, реализирани с нея.

 

Кои са основните понятия на платформата на Google AdWords?


Рекламна група - съвкупност от ключови думи, реклами и оферти, като за всеки продукт или услуга, обект на реклама в Google е препоръчително да се създава отделна рекламна група. Няколко рекламни групи представляват кампания.

 

Кампания - съвкупност от няколко рекламни групи с общ бюджет и таргет група. В един профил могат да се провеждат едновременно една или няколко Google AdWords кампании.


Дневен бюджет - сумата, която се задава да се изхарчи на ден при всяка рекламна кампания. Това се прави от настройките в платформата и има доста особености.

 

Ключови думи - думи или фрази, по които ще се показва рекламата в Google. Те трябва да са добре обмислени, висококачествени, за да не се харчи от дневния бюджет за нерентабилни кликове.

 

Таргетиране (целева аудитория) - благодарение на няколко настройки на кампанията, Google AdWords рекламата ще се показва на точно определени хора, живеещи на определено място, говорещи определен език, търсещи (по предположение) в определен часови интервал. Това ще гарантира показването на рекламното каре само на хора, които търсят точно това, което се рекламира.

 

Импресии - означава колко често ще се показва една реклама. С всяко показване в страница с Google резултати се отчита 1 импресия.

 

Оферта за максимална CPC - оферта, с която се заявява сумата, която рекламодателят е готов да плати за цена на един клик (cost per click).

 

Оферта за максимална CPM - оферта, с която се заявява сумата, която рекламодателят е готов да плати за цена на 1000 импресии (Cost per thousand impressions).

Целта на всяка интернет реклама в Google е за възможно най-високата позиция, която може да получи тя, да се плаща възможно най-ниската цена.

Информацията тук е крайно неизчерпателна. Добре е, в случай, че решите да рекламирате по този начин, да се обърнете към SEO специалист, от който да получите помощ и съвети. Инвестицията за такава интернет реклама си заслужава!

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.