- 25 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
eMAG отчита 90 хиляди продадени продукта за първите три часа на Black Friday 2015
27 Ноември 2015 | 17:17
/КРОСС/ За тазгодишната промоционална кампания Black Friday eMAG осигури допълнени количествата продукти, достъпни за българските потребители. Както обяви и преди началото на събитието онлайн търговецът - налични по време на кампанията са 7500 телевизора, 12 хиляди мобилни телефона, повече от 3 хиляди лаптопа, 50 хиляди играчки и детски артикули, 33 хиляди книги, 1300 хладилника, а за първи път също се предлагат и автомобили.
„Регистрираме голям брой нови поръчки по време на първия час от кампанията в сравнение с предишната година. Очаквахме по-голям трафик спрямо 2014 г. и затова имахме повече стоки и по-разнообразни продуктови категории" - обясни Огнян Лахчев. Мениджърът на Marketplace платформата на eMAG.bg добави: „Тазгодишното издание също донесе и изненада за българския пазар, тъй като представихме за първи път в нашите оферти и автомобили. Други нови продуктови категории за Black Friday бяха музика, мода и авточасти. Освен това, важно подобрение за това издание на Black Friday беше, че повишихме с 6 пъти броя на участващите Marketplace партньори и по този начин до 10:30 ч. достигнахме броя поръчките от миналата година".
Най-добре продаваните продуктови категории за първите 30 минути са били телевизори с повече от 2200 поръчани устройства, мобилни телефони - 2 хиляди броя и повече от 1000 поръчани таблета. След първите 3 часа от деня с най-големи намаления eMAG регистрира 10 хиляди поръчки на малки електроуреди, 4300 - на мобилни телефони и 2800 - на таблети.
Продуктите на Apple генерираха голям интерес в първите часове на Black Friday. Сред раннопродадените продукти бяха 50 iPad Mini с Retina дисплей, както и 300 броя iPhone 6 16GB за 899,99 лв., поръчани за първите 40 минути. Други добре представящи се продукти бяха закупените 100 видеоигри PlayStation 4 с 1TB хард диск и включени 2 две игри - за първите 15 минути, 300 броя Kingston SSD V300 диск (120GB) и 75 микровълнови печки Beko, които бяха продадени за първите 30 минути от кампанията.
С кампанията си Black Friday eMAG вдига високо летвата на българския пазар, като за първи път включва в офертите си възможност за поръчка на автомобили. До 10 ч. три коли вече бяха резервирани, като първите запазени марки са Toyota Prius, Chevrolet Cruze and Opel Adam.
Средно времето, което е отделено на сайта от потребителите, е било 17 минути, а средният брой на разгледани страници е 20, което показва интерес от хората към различни продуктови категории и разнообразието от предложения, включени в тазгодишното издание на Black Friday.
IT системите и поддръжката на eMAG.bg се справиха без проблеми с високия брой посетители. До 100 хиляди потребители са разглеждали предложения едновременно, но благодарение на IT & инфраструктурните инвестиции, не са регистрирани прекъсвания и доброто шопинг изживяване на клиентите беше гарантирано за всички потребители днес на eMAG.bg.
За повече детайли около Black Friday може да посетите http://blog.emag.bg
Онлайн търговецът eMAG започва своята дейност преди 14 години и скоро се превръща в международна компания, оперираща в четири държави (България, Унгария, Полша и Румъния). eMAG, като част от групата Naspersе, е един от най-големите търговци в региона.
eMAG.bg предлага повече от 180 хиляди продукта, вкл. таблети, фотоапарати,телевизори, домашни електроуреди и други електроника. Също така eMAG предлага книги, предложения за градината, лична грижа, „направи си сам" артикули, модни и спортни продукти.