- 27 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8572
- GBP / BGN 2.3451
- CHF / BGN 2.1010
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Добромирова: Обещанията за 1 милион работни места са като 800-те дни на царя
23 Септември 2014 | 08:18
/КРОСС/ "Нормално е във всяка предизборна кампания да се обещават различни неща, въпросът е тези неща да бъдат реалистични и осъществими. Политиците винаги обещават на избирателите, че ще изпълнят неща, които ни липсват и големия проблем е, че в България ни липсват прекалено много неща в прекалено много сфери." Това каза в сутрешния блок на БТВ „Тази сутрин" Антоанета Христова, политически психолог.
"Проблемът е, че за целия период на Прехода хората постепенно се научиха да не вярват на политиците, защото ние очевидно живеем в свят различен от този на политическите партии и техните членове", каза още тя.
"Обещанията на „България без цензура" за 1 милион работни места в следващите осем години са подобни на обещанието на царя за 800-те дни и си приличат в това, че и двета са реално неосъществими." Това каза от своя страна Ивет Добромирова, политически пиар специалист.
"Много важен е и въпросът за безпринципните коалиции, защото в подобен случай една партия е възможно да не може да изпълни предизборните си обещания, ако нейния партньор не е съгласен с тях, както се случи с БСП при последната им коалиция с ДПС например. Кампанията на ДПС тип „от врата на врата" струва вече над 500 хиляди лева и е една от най-скъпите в предизборната кампания, следват ББЦ с около триста и няколко хиляди, Атака с 227 хиляди, ГЕРБ около 130 хиляди, Реформаторския блок около 103 хиляди и така нататък", добави Добромирова.
"Аз в качеството си на гражданин в тази предизборна кампания за съжаление не видях заявки за осъществяване на реформи от партиите и бих казала, че тя беше доста вяла", добави политическият пиар специалист.
В тази предизборна кампания даваме и обещаваме неща в нашата програма, които са осъществими и са съобразени с настоящата ситуация, която е в страната и не се изхвърляме с обещания като тези давани например от „България без цензура". Това каза от своя страна Надя Младенова, политически пиар специалист от БСП.
"Хората вече за съжаление не слушат особено какво им казват политиците, защото не вярват на техните обещания", добави тя.