- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8572
- GBP / BGN 2.3451
- CHF / BGN 2.1010
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Black Friday 2014: eMAG продаде 110 хиляди продукта за 13,2 млн. лева
03 Декември 2014 | 12:10
/КРОСС/ eMAG, най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, написа в петък още една забележителна страница в историята на българското онлайн пазаруване. Вторият пореден Black Friday се превърна в страхотна кампания, регистрирайки 1,5 милиона посещения за деня и продажби в размер на 13,2 млн. лв. само за един ден. Компанията отчете над 110 хиляди поръчани продукта, а стойността на предоставените отстъпки е близо 6 млн. лева.
„Black Friday вече се превърна във феномен и по време на кампанията хората успяват да закупят желаните продукти на много добри цени. Инвестирахме значителни усилия и подготвихме кампанията с голямо желание за клиентите ни - сега от резултатите виждаме, че си е заслужавало. В този специален ден онлайн търговията беше пред традиционния ритейл. За нас това е повод за радост, тъй като забелязваме, че клиентите разбират все по-добре предимствата на пазаруването онлайн", споделя Огнян Лахчев, Маркетинг директор на eMAG.bg.
Всяко четвърто посещение е направено от мобилно устройство.
Заради нарастващата популярност на смарфоните и таблетите е нормално eMAG да обръща специално внимание на мобилните платформи. Според анализираните данни 385 хиляди посещения са от мобилни устройства, а 13% от поръчките са направени през мобилната платформа на сайта.
Електроуредите за дома - сред най-популярните покупки
Клиентите имаха възможност да пазаруват от разнообразни продуктови категории. Сред най-популярните можем да отличим „Мобилни телефони" с над 9 хиляди продадени продукта, както и близо 9 хиляди таблета. На върха обаче е друга категория - „Електроуреди за дома", която отчете над 23 хиляди продадени продукта. Съдейки по продадените 13 хиляди детски продукта, можем да заключим, че пазаруването онлайн за играчки и бебешки продукти става все по-популярно. Любителите на четенето също проявиха сериозна активност с над 3400 поръчани книги, а категорията с парфюми и козметика отчете 2500 продадени продукта.
Най-голямата поръчка по време на кампанията е на стойност от 8500 лв., с голямата отстъпка от 2420 лв.
Партньорите на eMAG, продаващи на eMAG.bg, също имаха повод да празнуват - те реализираха продажби от над 14 хиляди продукта на обща стойност над 700 хил. лева. Повече от 45 търговци от разнообразни продуктови категории взеха участие в кампанията и получиха поръчки от клиентите на eMAG.
При старта на Black Friday в петък сутринта, имаше 100 хиляди посетители едновременно, следящи офертите на eMAG. За първите 10 минути, клиентите поръчваха по 20 продукта на секунда. Въпреки големият брой посетители и интерес, сайтът на eMAG функционираше гладко и безпроблемно през цялото време и клиентите имаха възможност да избират продукти и да правят поръчки без допълнително забавяне.
Доставките на поръчките започнаха още в петък и на всеки половин час камион напуска склада на eMAG. Всички поръчки ще бъдат доставени в обещаните срокове.