• 12 Яну 2025 |
  •  USD / BGN 1.8981
  •  GBP / BGN 2.3369
  •  CHF / BGN 2.0771
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Управляващите говорят пълни глупости за Хитрино

Управляващите говорят пълни глупости за Хитрино

/КРОСС/ Трагедията в Хитрино, в която загинаха седем души, а 29 бяха ранени, не е първата с взрив на цистерни с пропан-бутан. Такава имаше и преди три години на гара Езерово край Варна, тогава с по-малко жертви. Но за три години държавните институции явно не са си взели поука от трагедиите и може би затова те се повтарят.

На 14 август в 16 ч. на гара Езерово при пълнене на газ пропан-бутан от две жп цистерни в една автоцистерна се е скъсал маркучът и при триенето се е получава искра и избухва взрив. Той се получава защото маркучът е под високо налягане, от него изтича газ, и при допира със земята, се получава искра и възпламеняване. Човекът, който е пълнил цистерната, е бил изхвърлен на земята от ударната вълна. Избухва и пожар. На място пристигат пет екипа от варненската пожарна, но докато гасят към 18,30 ч. се възпламенява и избухва и втора цистерна.
Ударната вълна помита петима пожарникари. Общо ранените са 11 души, от които един в критично състояние и той умира по-късно в болницата. Взривът изпочупва прозорците на къщите в Езерово има и такива с паднали мазилки. Хората са в паника и сами се евакуират.

Спешната намеса на протовопожарните екипи от други части на страната спасяват от взрив цялата база край Езерово и пълното унищожаване на селото и Белослав.
И тогава както в Хитрино сега пожарната се оказва без вода, въпреки, че има сигнали от пожарникари, че водоснабдяването там е нарушено. И тогава както сега има обвинения към частната фирма „Газтрейд", собственик на базата и вагоните. Но никой явно не си е взел поука.

„Двата инцидента много си приличат. Задайте въпросите си към ръководството на държавата, пожарната и компанията „Железопътна инфраструктура", защото те са много, а отговори няма", коментира пред Фрог бившият пожарникар Здравко Димитров, началник на пожарната в град Елена, който по време на взрива в Езерово е на работа във варненската противопожарна служба.
Според Димитров най-важният въпрос след трагедията в Хитрино е бил ли е обезопасен обекта като железопътна гара.
„Попитайте ръководството на пожарната имало ли е проверки от противопожарните инспектори от Шумен на гара Хитрино, план за действие при такава кризисна ситуация, имало ли е на гарата монтирани пожарни хидранти или се е наложило противопожарните автомобили да отиват да зареждат вода от друго място ?", казва Димитров. Според него е недопустимо премиерът в оставка Борисов и шефът на пожарната Николай Николов да пътуват към Хитрино три часа с кола от София след като са знаели какъв ад е там.

„Защо Борисов или Николов не тръгнаха с вертолет? Нямат възможност ли?!", пита бившият пожарникар. Според него е нелепо премиерът и вътрешният министър Румяна Бъчварова да твърдят, че ситуацията с обезопасяването на останалите цистерни е много тежка и опасна, а същевременно огнеборците да стоят край тях без специални защитни костюми.
„Те все едно са на плажа в Созопол", твърди Димитров. Той смята, че последвалите след инцидента действия на държавните институции в Хитрино са неадекватни.
„Кажете ми кой ръководи спасителната операция в Хитрино?", обърна се към Фрог Владимир Георгиев, бивш изпълнителен директор на Националната браншова организация „Пожарна и аварийна безопасност", огнеборец от кариерата, преподавател в противопожарния факултет в Академията на МВР, научен сътрудник, експерт по разследване на пожари, отговарял от 1986 до 1990 г като главен инспектор в пожарната отговарял за транспорта-БДЖ, СОМАТ, БГ „Балкан" и корабите.
Георгиев смята, че изявленията по темата на държавните чиновници целят единствено дезинформация на населението.

„Не случайно питам кой ръководи. Защото пожарната и Гражданска защита са под шапката на МВР, но спасителните дейности не ги ръководи тази „леля" Бъчварова, а Бойко Борисов, който няма лъжата за нищо. Аз съм съвипусник с него от факултета. И ви го казвам в прав текст, че е така.
Според закона ръководител на операцията трябва да е кмета. Но той е некомпетентен",твърди Георгиев. Според него законът е объркан и грешен.
„Защо три дни не могат да спрат един теч, дали ще е пропан-бутан или пропилен? Аз все пак съм и химик и държа да кажа, че това което твърдят Борисов, Бъчварова и Георги Костов, че в цистерните има полипропилен е пълна глупост. Полипропилен са тръбите във всеки дом, а става дума за пропилен. Борисов претендира, че е професионалист в пожарната, а заявява, че пропиленът бил „горлив газ". Това показва, че не е в час въобще. Но Борисов няма професионална практика и практически опит в противопожарната безопасност. Опитът му клони към нула", коментира Георгиев. Бившият пожарникар си спомни за подобен инцидент, без взрив, на град Николаево.

На 17 август т.г. след теч на газ от цистерна на гарата бе евакуиран целият град.
„Писах по темата и на премиера Борисов и на главния прокурор Цацаров. Отговорите им са направо смешни"и вижте какво става, твърди Георгиев. Според него е пълна лъжа твърдението на шефа на пожарната Николай Николов, че протовопожарните автомобили от Шумен са дошли на мястото на взрива за 17 минути.
„Това е абсурд! Как 16-тонна кола ще мине 22 километра за 17 минути и то през баира на град Виница, трябва да са карали с над 100 километра в час", чуди се бившият пожарникар. Според него цялата налична специализирана техника на Гражданска защита за ликвидиране на такива течове и аварии е окрадена.
„Властта твърди, че няма многотонен кран за преместване на цистерните. Не е вярно, по документи такъв има на гара София, но само се води, че има. Няма и пожарни влакове", твърди Георгиев.

Той смята, че стрелочникът е оставил стрелката отворена и пренасочил влака не в страничен коридор, а в централния на гара Хитрино. Експертът е категоричен, че при теч на газ пропан-бутан на открито не може да се образува опасна концентрация за взрив. Това може да стане само в затворени обекти.

„Втечненият газ се държи като бензина. Намира се под 16 атмосфери налагяне, а и сега е много студено и не можа да има загазяване. При удар на цистерната втечненият газ би трябвало да се разлее като бензин. И част от него ще потъне в почвата, но ще си изпарява. И ако има искра отнякъде от камък или от контактната мрежа може да се получи взрив. Но цистерната трябва да бъде разкъсана. Ако не е, значи не са прекарвали пропан-бутан, а нещо друго. Пропиленът не може да се взриви, 11 % границата му на взривяване", категоричен е Георгиев.
Ако е имало искри, както твърди стрелочникът, къде е бил началник-гарата който е длъжен да посрещне композицията. Той трябва да е видял искрите или други дефекти и да сигнализира по радиовръзка на машинистите, а такова нещо няма. Защо ?", пита от своя страна Здравко Димитров. И той и Георгиев са категорични, че е напълно възможно пожарникарите да са отишли пияни на мястото на взрива, както твърдят местните хора.

Автор: Стефан Ташев, Frognews

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

изстрадал

а дали не е бомба

14.12.2016 20:28:25

Минувач

В "Медиапул" също има интересни становища и факти!

13.12.2016 22:17:39

Минувач

"Фирма, свързана с Пеевски, ремонтирала жп линиите в страната НКЖИ е било източена чрез прилагане на мафиотски схеми Случайно или не Национална компания „Железопътна инфраструктура” е възлагала на вездесъщата фирма „Водстой 98”, свързана с депутата от ДПС Делян Пеевски, ремонта на всички жп линии в страната. Това става ясно от документи, пише Фрог нюз. Няколко неправителствени организации алармираха прокуратурата, че по този начин НКЖИ е било източено чрез прилагане на мафиотски схеми. До този момент няма данни държавното обвинение да е проверило сигналите за мащабно източване на държавната компания от „Водстрой 98”. От документа е видно, че между 2012 г. и 2014 г. въпросната фирма е била наета като водеща за проектиране и изграждане на 20 автоматични прелезни устройства. Стойността на услугите варират от близо 2 млн. лв. до 6 млн. лв. Прави впечатление, че за някои от тях не са определени цени. „Водстрой 98” е отговаряла за ремонтните дейности в участъка София-Мездра, рехабилитацията на гаров комплекс –Централна гара София, демонтаж на гара Подуене евросредства, механизирано подновяване между Плачковци Водстрой -Кръстец, възстановяване на линията Зверино ДПС -Мездра и т. н. Разкриват се и други твърде любопитни факти. Пръв помощник на „Водстрой 98” в изпълнение на поръчките на НКЖИ е друга фирма- „Хидрострой ” АД. Медийни публикации я сочат за изключително близка до ГЕРБ. В средата на годината „Хидрострой” купи „Водстрой”, като пое дълга й от 46 млн. лв. към държавната Българска банка за развитие. Банкерът Цветан Василев в свое интервю разкри, че Иван Мирински „се води собственик на „Водстрой 98” и е „марионетка на Делян Пеевски“. По думите му “ Водстрой 98”“ е една от компаниите, които печелят най-много обществени поръчки и правят най-много проекти с еврофондове. Самият премиер Бойко Борисов пък призна в началото на тази година в Прага, че „Витае“, че зад „ Водстрой 98” стои депутатът от ДПС Делян Пеевски."

13.12.2016 22:17:09

Анонимен

Със статии като тази истината излиза наяве. Друг е въпросът, че последствията ще си останат за сметка на обикновените хора...

13.12.2016 16:55:34

Минувач

Става все по-интересно: "един бивш главен технолог в ЛУКОЙЛ България — Бургас, работил над 40 години като инспектор на превоз, охрана и складиране на LPG (пропан-бутан) , който в прав текст казва директно, че такъв взрив е невъзможен и версията е пълна измислица !!! Ето и неговите думи разпространени в социалните мрежи : ( “ Първо цистерните за превоз на LPG са създадени да издържат челен удар от 110 км. в час ! Влаковата цистерна с пропан-бутан не може да се взриви ! Взривоопасна концентрация пропан-бутан — въздух е от 2 до 9% В цистерната налягането е 8 -10 атм. , спука ли се цистерната , газта ще гори на разстояние от пробойната , нарича се стоящ пламък ! Разлятия пропан-бутан гори , но няма как да се взриви. Втечненият пропан-бутан е по-тежък от въздуха и по-лек от водата. От течно до газообразно състояние пропан-бутана увеличава обема си 260 пъти и трябва да се смеси в съотношение 7% газ към 93% обемни единици въздух. Този процес иска време и затворен обем. Времето е студено и изпарението е бавно. Как да се получи взрив при тези условия ? Взривната вълна е разместила леглата на хората в Шумен намиращи се на 20 километра от взрива !!! “ "

13.12.2016 14:49:21

Минувач

Брат ли му е кмета???? ......Кмета на Хитрино, беше разследван преди няколко години от Бтв. Щото си купил Мерцедес с държавни пари за 110 000 лева. Сега Тиквата му дава 10 000 000 лева!!!! Представете си този кмет на каква далавера е и с какви пари ще излезе от хорското нещастие....

13.12.2016 14:44:36

Минувач

Дали някой от БГ политическият елит, "Котараците" или само ДС, ВКР, ДКМС, Президентски съветници(бивши на Тато), ЦК на БКП ще почувства макар и малка вина след, като приведе планът си за Политически Преход в България, изготвен още в ранната 1974 година, с помощта на Съветите, впоследствие дообогатен с плана"Ран"?! Това е само началото на приказка без край! Поредният опит за обезлюдяване на България от Властимащите и окрупняването на собствеността им, поради преднамерена Безстопанственост, изолиране на населените места с магистрали и откъсването и обезлюдяването им, чрез умишлен фалит на БДЖ, " Товарни превози" и "Пътнически превози", поради преднамерено недоразвита БДЖ Инфраструктура, съгласно изискванията на ЕС, изискваща малки, дори минимални инвестиции - 1/100 от вложеното за магистрали! Убийци-измекяри, които са привели държавата на Ръчен режим, затова и ходят лично навсякъде, защото всички Лостове в държава са блокирани умишлено, за да не се обърне Системата срещу тях, да не изпуснат Контрола – знаят че са толкова глупави и посредствени, както и тези с които са се обградили, така че ако някой реши може да им вземе Инициативата без усилие! Първа Инвестиционна Банка, която не издържа стрес тестовете на ЕС, е банката, която е трябвало да бъде спасявана при Аферата“КТБ“ и тя поглъща помощ около 1млрд., докато на КТБ са й трябвали едва 100млн. за да бъде спасена, но след Атаката, която й правят „Котараците“ от Бояна със съдействието на БНБ, КФН и Бойко Борисов, КТБ бива срината. Буров е казал:“Муха и Банка се убиват с Вестник!“:) Когато икономическата власт се смеси с политическата власт и играта приключва, според „Котараците“ от Бояна! Цветан Василев, като Ктитор на Българската Патриаршия в разгара на Политическата криза, която стана заради игрите на ГЕРБ, с окрупнените активи в КТБ, реши да става Министър-Председател, но в момента в който даде заявката за това и Бившата Банка на Цветелина Бориславова(КТБ) беше утрепана, а ПИБ стана основен фаворит на Властта!:) Изводът: Преходът не е приключил, “ Котараците“ не дават двете власти да се смесват, затова и отговорността в България се поема от Партиите, но не и лично, затова им трябва Смесена избирателна система, а не изцяло Мажоритарна!:) ПИБ едва тази година върна 700млн. Държавна подкрепа и пак не издържа стрес тестовете:)! Всичко е „Берое“ в България! БДЖ беше разграбено, защото не можаха да Я преведат към изискванията за товарен железопътен транспорт на ЕС, и да я направят печеливша, до последно искаха да купят Товарни превози, като отделят Пътнически превози, а в цяла Европа „Пътнически превози“ се издържат, субсидират от Товарни превози и Цяла Европа ползва „Товарни железопътни превози“ за транспортиране ремаркетата на тировете, но в БГ, Властта проваляше проектите за БДЖ Инфраструктура, а трябваха само два тунела(същите, но с 20см по-високи) и скромни инвестиции за да станат 500% печеливши Товарни превози. Транспортните ТИР фирми в БГ са свързани с петролните БГ фирми, абсолютен монопол! Бойко строи магистрали, в които асфалтът е едва 8см, а трябва да е минимум 18 см, представете си за какъв келепир говорим: 1км = 1млн., и отива директно при Черепа, Буда и т.н., а Ковачки изведе(загуби) в Сърбия навремето цели държавни влакови композиции, а впоследствие пребоядисани ги върна в БГ, като негова собственост, Цеца Бориславова знае ли нещо по въпроса?!:) Знаете ли, че в Полша няма почти никакви магистрали, а това е държавата с най-голям икономически ръст в ЕС, но пък имат неприватизиран Железопътен транспорт с перфектна инфраструктура, изключително печеливш, дори след субсидиите към „Пътнически превози“! Знаете ли, че ако Ви поканят за кмет където и да е в БГ, изискването е детето Ви да стане шеф на Регионалната дирекция“Пътна инфраструктура“, иначе не Ви допускат до власт Г.ЕР.Б, БС.П, ДС.Б, ДП.С, НДС.В и т.н…:) Ето интересни кредити отпуснати от ПИБ към „Булмаркет ДМ“: http://frontalno.com/русенска-фирма-вероятно-е-част-от-схем/ Ето и още подробности за "Булмаркет", която е имала и силно присъствие на пристанище"Варна", където преди 2 години се разбра, че не е правен Одит на Порта за последните 25 години, а от там минава 50% от целия износ/внос на България...: http://www.faktor.bg/petak-13/89010-beden-kiparetz-krediten-milioner-stoi-zad-gramnalite-tzisterni.html

13.12.2016 14:29:23

Минувач

За 2015 г. "Булмаркет" е държала малко под 5% пазарен дял при товарните превози. Лидер още е държавното БДЖ Товарни превози с 65.5%. Справка на вестник "Капитал" показва, че 40% от "Булмаркет" се на управителя й Станко Станков, а останалите 60% са собственост на компанията "Вектра консулт", собственост на кипърската "Борунди Сървисис Лимитид", чиито собственици са други две, регистрирани в Кипър, юридически лица - "Лен секретериъл лимитид" и "Дин номинийз лимитид", представлявани от Георгиус Георигу, свързан с редица фирми, кредитопоучатели от "Първа инвестиционна банка". Адресът на "Вектра консут" - ул. "Любен Каравелов" №4 съвпада с този на няколко други фирми, свързани с банката като собственика на ски-съоръженията на Витоша - "Витоша ски". "Булмаркет рейл карго" превозва горива и други суровини за големи играчи на пазара - "Лукойл България", "Сакса" и "Инса ойл", мазут за "Полисан", меден пирит на производителя на олово и цинк КЦМ, рулони и тръби за "ТисенКруп Юпитер стомана" и за "Интерком груп", ортоксилен за "Органим", както и биодизела, произвеждан от свързаното с "Булмаркет - ДМ" предприятие "Астра Биоплант"." Той се води собственик на маса офшорки. Зад него пък е застанала Първа инвестиционна банка. Тя му е отпуснала кредити за повече от милиард – 1 271 461 780,13 лв. Т.е. повече от капитала на самата банка. (Между впрочем, през 2014 първата компания по веригата - Булмаркет ДМ, се разделя на няколко фирми. Три от тях - „Булмаркет автотранспорт“, „Олео протеин“ и „Порт Булмаркет“, са обект на залог, според договорите по кредитите на стойност 54.5 милиона евро, отпуснати от ПИБ пряко на „Булмаркет ДМ“. Така че има и пряка връзка по веригата от фирмите.) "Самият Георгиус Георгиу се води като мултимилионер у нас. Има активи за над 800 млн. Например той е собственикът на дружество "Юлен", което държи ски-лифтовете и пистите на Банско, на "Витоша ски", на остатъците от Кремиковци, на ОЦК-Кърджали, на туристически и транспортен бизнес - например такситата „О'Кей Супертранс" (най-големия таксиметров превозвач в столицата), на фирми за пътно строителство и т.н., и т.н." Официален отговор към Медиите "Шефът на „Булмаркет“: Аз съм Георгиус Георгиу: http://frontalno.com/шефът-на-булмаркет-аз-съм-георгиус-ге/

13.12.2016 14:28:52

Минувач

Ха-ха-ха, гарантирано след като е там Контрабандист Номер 1 на България - аферим и от Ердоган, през турската Бразда!:) Четете 'бе, Хора: http://www.cross.bg/hitrino-pozharnata-nego-1528434.html#.WE_nGXR4WhA Да не говорим, че може да се окаже, че е имало умишлен Саботаж, защото и на Израел отказаха подкрепата, иначе ще трябва да се обясняват защо днес присъстваме на олигархичната война: ПИБ - КТБ?! "Котараците", днес дадоха опция на Бойко да сформира Правителство, в разгара на Скандала!:) Дават въже и спасителен пояс на Другаря Борисов! Но въпросът е: Как Борисов ще използва тези такъми, в каква последователност, като Той отново ще трябва да е Премиер??? Назрява такъв грандиозен скандал, че Борисов може и от роднините си да се откаже, ако се налага - борба за политическо оцеляване и не само! ПИБ е давала почти всичко на "Булмаркет" и""Юлен", един и същи човек е. Спасиха я с 1млрд., а едва тази година върнаха 700млн. и въпреки това не издържаха стрес тестовете на ЕС, а за КТБ са трябвали само 100млн. за да бъде спасена, но Борисов отказва, но пък спасява близката до Властта, ПИБ. В деня на катастрофата Цветелина Бориславова(Бившата КТБ Прима) открива Зимния сезон в най-известния курорт, а тя е в основата на назряващия скандал. НКЖИ се оказва, че е било разграбвано, а 34% от "ЖП Товарни превози", вече разпродадени, част и на "Булмаркет" - ПИБ, като обичайната практика за ЕС е "ЖП Товарни превози" да е държавно и да субсидира винаги "ЖП Пътнически превози". По Оперативна програма"ЖП Инфраструктура", ЕС е отпускал безвъзмездно 300млн. евро., които официално са отказани от Кабинета"Борисов". Като следствие: В България не може да се осъществява транспортиране по ЖП инфраструктурата на ремаркета на тирове към и от Чужбина, заради два тунела, които са с 20см по-ниски и липса на автоматична система за спирачки в БДЖ. ЖП Инфраструктура е трябвало да бъде приведена по изискванията на ЕС, защото обичайната практика е тировете да се движат не по Магистралите в ЕС, а да бъдат товарени на влакови композиции и това спестява много пари на бизнеса и същевременно прави 500% печеливши "ЖП товарни превози", вече обичайна практика и в Румъния. Също така, "ЖП пътнически превози", могат да поддържат ниски цени на билетите си и да стимулират по-бедните региони, да противодействат на откъсването на цели региони и тяхното обезлюдяване, което се засилва и поради строителството на Магистрали, които нямат изход към всяко населено място. Да обаче това не е изгодно на Властта, защото бизнеса с ТИР-овете в България се държи от фирми, свързани предимно с Петролния бизнес. Петролният бизнес е най-добре представен по Пристанищата, а "Булмаркет" е собственик и на Порт"Русе", оперира основно на Порт"Варна", а често и на Порт"Бургас", но по-интересното е, че преди 2 години официално стана ясно, че примерно на Порт"Варна" не е правен Одит за последните 25години Преход. Е, да обаче малката подробност е, че през Порт"Варна" минава 50% от Износа/Вноса на България. Военният резерв се оказа, че официално от 27 години не е виждал Одит/Ревизия, а всичко там основно е горива и храни, но пък беше прехвърлен административно преди две години, а как забраниха Ревизия/Одит, идея нямам?! Магистралите на Бойко, ако бъдат построени с 8см асфалт, каквато е обичайната практика, вместо с 18см, каквато е Европейската практика, излиза че на 1км, имаме дръпнати 1млн., а останалото с оставя на ТИР--овете, които ще разбият тънкия асфалт само за две години - просто и лесно. А спирането на ТИР-овете по Магистралите ще предотврати и войната по пътищата. Навремето стана скандал с Ковачки, че са изчезнали държавни железопътни вагони, а после са се върнали в България, пребоядисани, като негова собственост, а вчера Мая Манолова предложи, ваучерите за Мините на Ковачки, които се оказа, че не ги приемат в магазините на Ковачки, че ще бъдат пренасочени към бедстващите в Хитрино, ама тези ваучери държавата уж ги даде на миньорите, защото именно Ковачки отказа да им плаща заплати, а сега се оказа, че били останали?! Ама в Хитрино, след като Хранителния бизнес на Ковачки не ги приема, частния бизнес в Хитрино може ли да им се довери?! Тихомълком 35% частна собственост е раздържавена от "Товарни ЖП превози" на БДЖ, въпреки че е един от най-печелившите бизнеси на Запад. В Полша почти няма магистрали, всичко е на ЖП Транспорт, а това е държавата, която в ЕС, почти за всичките години има най-голям икономически ръст. Каролев, навремето обясняваше как апострофирането с Полша не било честно, а накрая реши, че е по-добре да спре да коментира за Магистралите на Бойко. Да обаче, сега БДЖ е на преднамерена загуба, а Германия си иска Сименс мотрисите и ако останем без тях, се връщаме към периода след Освобождението, защото дори под Турско иго сме имали прекрасна Железница, а скоро можем да останем само с локомотивите на Ковачки, Станков, Златев и т.н.. Пропускам да спомена, че проектът АЕЦ"Белене" се провали, поради липсата на големи консумиращи елетроенергия бизнеси в България, които са и надеждни и стабилни партньори в дългосрочен план. Провали се и заради очертаващата се постоянна Демографска криза, в която вече се доближава България до брой неетнически българи в нея, в порядъка на 4,5млн.души. - официална статистика. Веднага лед Освобождението, българите в България след официално статистическо преброяване са били малко над 3млн.души! Толкова се твърди, че са били българите и преди България да падне под Османско робство! Последните официални данни, посочиха 3,5млн. българи в Чужбина, от които 2млн. българи, работещи. Чудя се на какво разчита Борисов?! Чудя се на какво разчитат всички герои на Прехода?! Скоро се разпада ЕС?! Турция не знае накъде да поеме, както и Русия - тези Български Глупаци, за всичко ли се надяват да има замитане на следи и все някой друг да им е виновен?!

13.12.2016 14:28:00

Спомени - село Бисер февруари 2012

Бойко е гениален манипулатор!. Оказа се, че за трагедията в Бисер отговорност изцяло носи неговото правителството! Прокуратурата категорично е установила, че (цитат) „язовирът е собственост на военните и задължение на Министерството на отбраната е било да поддържат стената и другите съоръжения в изправност”. По този начин прокуратурата опровергава военния министър Аню Ангелов, който след инцидента настояваше, че ведомството му не носи никаква отговорност, тъй като язовирът е общинска собственост. Това опровергава и тезата на Цветанов и Борисов, лансирана веднага след потопа, че вината за него е в местните власти...

13.12.2016 14:27:12

Още по-анонимен

Приятелю Анонимен, Аз бих казал така: "Тежката истина за всичко некомпетентно и некадърно в окрадената ни държава, ПОЧТИ НИКОГА НЕ излиза наяве. Същото е и в окрадената и съсипана армия.

13.12.2016 12:59:10

Анонимен

Тежката истина за всичко некомпетентно и некадърно в окрадената ни държава, рано или късно излиза наяве. Същото е и в окрадената и съсипана армия.

13.12.2016 12:41:42

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.