• 25 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Световни звезди се обединяват в кампанията #TheUltimate на серията Huawei Mate 10

Световни звезди се обединяват в кампанията #TheUltimate на серията Huawei Mate 10

/КРОСС/ Huawei стартира нова международна телевизионна кампания с участието на популярни личности от Централна и Източна Европа, и Скандинавските страни. Всички те имат различни роли в клипа, както професионални, така и лични, и едно общо нещо - партньор в лицето на интелигентна машина, смартфон, който улеснява постигането на мечтите им. Серията Mate 10 взаимодейства с тях, отговоря на желанията им, показвайки как за първи път мобилно устройство се адаптира спрямо потребителските нужди. Видеото към рекламния клип на най-новата серия Huawei смартфони е достъпно на адрес: www.youtube.com/watch?v=xk9T0-uJq3w.

Катинка Хосу, олимпийски шампион по плуване, Робърт Левандовски, футболист от световна класа, Манфред Бауман, професионален Leica фотограф, Катринел Менгия, международен супермодел, Масимо Савич, поп музикант и Дукиса Номику, телевизионна звезда, участват в най-новата реклама на серията с устройства Mate 10 Pro и Mate 10 lite, чиято световна премиера бе през през октомври. 

„За първи път толкова много влиятелни личности участват заедно в кампания на Huawei. Изключително сме щастливи и горди, че те споделят идеите ни и се доверяват на нашия бранд. Вярваме, че те олицетворяват приоритетите, които имаме в Huawei, и ни помагат да предадем своето вдъхновение на много хора.", споделя споделя Лонгруи Цио (Джефри), директор отдел „Потребителски устройства" за HUAWEI България и Македония. 

Идеята на видеото се базира на историите на международни професионалисти - хора, които са изключително добри в това, което правят. Създателите задават въпроса: какво ги прави изключителни? Те не просто работят усърдно за постигане на успеха си, но заедно с Huawei споделят желание за развитие, за прогрес, който не може да бъде спрян, „жажда" за знание и реализиране на целите. 

„С #TheUltimate кампанията искаме да насърчим хората да потърсят вътрешната си сила, с която да постигат повече, точно както Huawei работи всеки ден по следващите си иновации. Ние ежедневно предизвикваме границите и непрекъснато се развиваме.", допълва Лонгруи Цио (Джефри).

Рекламният спот #TheUltimate е дело на DDB & Tribal, а двата модела вече са налични в търговсата мрежа в България.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.