- 29 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8553
- GBP / BGN 2.3499
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Huawei с над 20% ръст на пазара на мобилни устройства през 2017-а
18 Януари 2018 | 12:15
/КРОСС/ Компанията увеличи присъствието си на пазарите на мобилни устройства в 26 европейски пазари - от Стокхолм до Атина, с над 20% ръст в продажбите на годишна база
Huawei Consumer Business Group представи бизнес резултатите за смартфон продажбите си през 2017 година в района Централна и Източна Европа, и Скандинавските държави.
„Huawei засилва позицията си в региона с над 20% ръст в търговската дейност" - споделя Лонгруи Цио (Джефри), директор отдел "Потребителски устройства" за Huawei България и Македония. Отчитайки постоянно увеличение на продажбите, потребителското звено на компанията залага стратегически на иновациите в развойна и изследователска дейност, за да осигурява на потребителите предпочитаните от тях устройства. „Уверени сме, че и през 2018 година, благодарение на новите смартфони, които предоставят интуитивно и достъпно преживяване за клиентите, ще демонстрираме нашия ангажимент и отдаденост към това, което правим", добавя Лонгруи Цио.
Huawei отчита нарастващо търсене на смартфон устройства от всички ценови класове - от флагманите до бюджетно ориентираните модели. С цел да анализира промените в мобилната индустрия и да придобие повече информация за тенденциите сред потребителите, през ноември 2017 г. Huawei подкрепи авторитетно проучване от международната анализаторска компания IDC, озаглавено „Мобилен изкуствен интелект и бъдеще на интелигентните устройства". Данните показват, че през 2016 г. са продадени 5,6 смартфона за всеки продаден персонален компютър. Според оценката на IDC, повече от 60% от световното население ще притежава смартфони до 2021 година. Тези данни кореспондират с постоянния ръст в продажбите на потребителското бизнес звено на Huawei.
Позитивните резултати се отразяват на компанията и по отношение на разпознаваемостта й като премиум бранд в глобален план. През 2017 г. Huawei е класирана на 49-то място в класацията „Top 100 Most Valuable Global Brands" на BrandZ, на 88-мо място в „The World's Most Valuable Brands" на Forbes, както и заема позицията под номер 40 в списъка с най-влиятелните брандове на Brand Finance Global 500.