- 25 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Hyatt обявява планове за първия Hyatt Regency Hotel в България
09 Юни 2016 | 11:48
/КРОСС/ Hyatt днес обяви, че филиал на Hyatt е влязъл в споразумение с Тера Тур Сървисиз EOOД за хотел Hyatt Regency в София, България. Hyatt Regency Sofia ще отбележи първия хотел в България с бранда Hyatt, и ще добави към растящото присъствие на Hyatt в Източна Европа, присъединявайки се към други 10 хотела с бранда Hyatt в Армения, Гърция, Русия, Турция и Украйна.
„Очакваме с нетърпение да си сътрудничим с екипа на Тера Тур Сервиз и да отворим първия хотел Hyatt Regency в България", каза Петер Норман, старши вицепрезидент, придобивания и развитие - Европа, Африка и Близкия изток за Hyatt. „Hyatt Regency Sofia ще бъде проектиран, за да насърчава връзките и да служи като динамично, пълно с енергия място, където гостите ще могат да си сътрудничат, да споделят и да намират вдъхновение. Уверени сме, че световно признатият бранд Hyatt Regency ще резонира с нарастващата база на бизнес и отдих туристи, посещаващи страната.
Hyatt Regency Sofia ще бъде идеално разположен в сърцето на столицата на България, на площад Васил Левски. Гостите ще са на кратко пешеходно разстояние от Народното събрание, където се помещава Парламентът на страната, както и от много от българските културни институции и туристически атракции, включително Паметникът на Васил Левски, катедралата Свети Александър Невски, Националната художествена академия, Националната библиотека Св. Св. Кирил и Методий и Софийският университет.
„Очакваме с нетърпение да посрещнем гости в Hyatt Regency Sofia, където те ще намерят истинското, характерно за бранда Hyatt Regency обслужване, кулинарни преживявания и превъзходно място за срещи и мероприятия", каза Лъчезар Тодоров, главен изпълнителен директор на Тера Тур Сервиз. „Това е първият ни проект с Hyatt, и в комбинация със силния опитен бранд Hyatt Regency и отличните хотелски съоръжения, вярваме, че Hyatt Regency Sofia ще привлече силно тези, които посещават страната."
Отваряйки врати през 2018, Hyatt Regency Sofia ще оправдае съвременните очаквания на гостите и на организаторите на събития. Хотелът ще разполага със 190 стаи и три ресторанта, които ще продължат историята на кулинарните съвършенства, характерни за бранда Hyatt Regency, както и бар на покрива с несравнима гледка към града. Хотелът ще бъде идеално място за различни събития, като сватби, приеми, изложби, срещи и конференции, като предлага повече от 12,900 квадратни фута (1,200 квадратни метра) гъвкави съоръжения за срещи и събития. Освен това хотелът предлага фитнес и спа център.
Хотелите с бранда Hyatt отворени в момента в Източна Европа включват: Hyatt Place Jermuk и Hyatt Place Yerevan в Армения; Hyatt Regency Thessaloniki в Гърция; Ararat Park Hyatt Moscow, Hyatt Regency Ekaterinburg и Hyatt Regency Sochi в Русия; Park Hyatt Istanbul - Macka Palas, Grand Hyatt Istanbul и Hyatt Regency Istanbul Ataköy в Турция; и Hyatt Regency Kiev в Украйна.
Брандът Hyatt Regency се гордее с това, че свързва посетителите с когото и каквото е най-важно за тях. Повече от 160 удобно разположени Hyatt Regency градски и курортни места в над 30 страни по целия свят служат за място за срещи за всеки повод - от ефективни бизнес срещи до запомнящи се семейни почивки. Брандът предлага опит, който дава всичко, от което се нуждаят, на гостите си. Hyatt Regency хотели и курорти предлагат пълна гама от услуги и удобства, включително забележителни кулинарни преживявания; технологично улеснени начини за сътрудничество; пространство за работа или за почивка; и експерти организатори, които да се погрижат за всеки детайл.
Тера Тур Сервиз е дружество с ограничена отговорност, основано през 1992 г. Тера Тур Сервиз притежава и управлява редица туристически бизнеси. Те включват три курорта с бранда RIU, голф игрище, многофункционален спортен комплекс, и ловни резиденции.
Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H), със седалище в Чикаго, е водеща световна хотелиерска компания с портфолио от 12 първокласни бранда и 652 имота в 53 страни, към 31 март, 2016 г. Целта на компанията е да се грижи за хората, за да са най-добре, да информира за своите бизнес решения и стратегия за растеж и е предназначена да създава стойност за акционерите, да изгражда взаимоотношения с гостите и да привлича най-добрите колеги в индустрията. Дъщерните дружества се развиват, притежават, оперират, управляват, франчайзират, лицензират или предоставят услуги на хотели, курорти, маркови недвижими имоти и имоти за отдих и почивка, включително под брандовете Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Andaz®, Hyatt CentricTM, The Unbound Collection by HyattTM, Hyatt Place®, Hyatt House®, Hyatt ZivaTM, Hyatt ZilaraTM и Hyatt Residence Club® и имат локации на шест континента.