• 23 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Hyundai представи в Париж концептуалния RN30

Hyundai представи в Париж концептуалния RN30

/КРОСС/Hyundai Motor разкри днес най-новия си, високодинамичен, концептуален автомобил N със световната премиера на RN30 по време на Автомобилния салон Париж 2016. Вдъхновеният от моторните спортове състезателен модел е разработен да предоставя страст и удоволствие на пистата за всеки.

Базиран на New Generation Hyundai i30, моделът RN30 е роден като състезателeн автомобил, разработен в тясно сътрудничество между Hyundai Motorsport (HMSG), Европейския технически център на Hyundai Motor (HMETC) и отдела за разработване на мощни автомобили на Hyundai Motor - Performance Development & High Performance Vehicle Division. Впечатляващият концептуален автомобил се отличава с целеустремен, аеродинамичен дизайн и специализирани технологии за постигане на високи нива на динамика, които предоставят вълнуващо високоскоростно шофиране.

Албърт Биърман, Ръководител Изпитване и разработване на високодинамични автомобили в Hyundai Motor, каза: „RN30 въплъщава концепцията за силен, мощен автомобил, който предоставя динамично, спортно шофиране. RN30 е вдъхновен от нашата страст да създадем високодинамичен автомобил, на който всеки може да се наслаждава безпроблемно, и скоро той ще еволюира в нашия първи модел N. Разчитаме на нашия технологичен експертен опит - усъвършенстван от успехите ни в моторните спортове - да предадем емоционална наслада чрез завладяваща комбинация от мощност и контрол - целта, към която се стреми Hyundai N с бъдещите си високодинамични модели."

Hyundai N беше лансиран на Автомобилния салон във Франкфурт през септември 2015 г. и вдъхна живот на философията на компанията за предоставяне на завладяващо и вълнуващо удоволствие от шофирането на нейните клиенти.

Мощността на RN30 се доставя от високодинамичен 2,0-литров двигател с турбокомпресор, в процес на разработване от Hyundai за серийните модели N, усъвършенстван с по-голям турбокомпресор, за да увеличава налягането при пълно натискане на газта. За да се справят с допълнителната мощност, блоковете на двигателя са изработени от ковани части вместо лети, за да се увеличи тяхната трайност и устойчивост. В резултат RN30 е готов за високи резултати и може да се похвали с 380 к.с. (279,5 kW) и максимален въртящ момент от 46 kgf.m (451 Нм).

Впечатляващия въртящ момент се постига от трансмисия с двоен мокър съединител (DCT), която предоставя по-бързи реакции при смяна на предавките и директно свързване, за да осигури динамично ускорение. За да управлява мощността на автомобила и в същото време да позволява прецизно управление при високи скорости, RN30 е оборудван със система за задвижване на всички колела (AWD).

RN30 се отличава със специализирани технологии за постигане на висока динамика, проектирани да увеличат вълнението на водачите и да им позволят да овладеят и най-предизвикателните състезателни писти. Съответствието на оборотите насърчава вдъхновеното шофиране чрез бързо и точно ревизиране на оборотите на двигателя, когато водачът сменя предавка в спортен режим. Системата за отработени газове с електронно управление допринася за въодушевлението на водача, като осигурява изблик на удоволствие за слуха чрез издаване на силен звук в съответствие с дълбоките усещания, създавани от бързото ускорение.

Други технологии са специално предназначени да увеличат безопасността и контрола. Усъвършенстваният електронен диференциал с ограничено приплъзване (eLSD) гарантира, че всяко колело получава достатъчно въртящ момент, като измерва задвижващата сила на гумите. Това спомага да се предотврати буксуването и осигурява бързо, прецизно завиване при преминаване през високоскоростни завои - и позволява на водачите да контролират този мощен спортен автомобил лесно, точно и уверено.

При разработване на RN30, дизайнерите и инженерите на Hyundai установиха нов подход към намаляване на теглото и снижаване на центъра на тежестта. Вместо да използва полимер, усилен с карбонови влакна (CFRP), типичен за повечето високодинамични автомобили, Hyundai разчупва стереотипа с напълно нови, високодинамични, пластмасови материали, разработени в сътрудничество с водещата световна химическа компания BASF.

Спестяващата тегло иновация е лека, много издръжлива и щадяща околната среда, и се използва навсякъде в новия концептуален автомобил, за да спомогне за по-добро управление и ускорение. Вътре излишните части са отстранени, а по-тежките части са разположени възможно най-ниско. Центърът на тежестта е допълнително снижен чрез отместване назад и снижаване на седалките, като всички тези елементи се обединяват, за да постигнат ниско тегло, идеално за динамично шофиране.

Силуетът на RN30 е без съмнение наследен от изчистените, съгласувани линии на New Generation Hyundai i30, но с по-ниска, по-широка стойка, която позволява по-голяма стабилност при шофиране с високи скорости и при завиване. За да се постигнат по-целеустремени пропорции, широчината на RN30 е увеличена с 30 мм в сравнение с i30 до 1 950 мм. Височината е значително намалена с 84 мм до 1 355 мм.

Други елементи на екстериорния дизайн подсказват възможностите на RN30 и включват технологии за висока динамика и аеродинамични подобрения. „Плаващ" калник над всяко колело подсилва визуалното впечатление от RN30 и заедно със страничните сплитери работи за подобряване на аеродинамичната ефективност, като създава усещане, че автомобилът е засмукан от пистата.

Дизайнът на предната част съдържа новата, характерна, каскадна радиаторна решетка на Hyundai и високотехнологични предни фарове, които създават силен, агресивен облик, когато се комбинират с отличителните дневни светлини. Въздушният поток от предната към задната част преминава през мрежестата каскадна радиаторна решетка и въздуховодите, като не само подобрява притискащата сила, но и оптимизира охлаждането за динамично шофиране. В горната част на капака на двигателя голям въздушен отвор подсказва впечатляващата мощност на двигателя на RN30.

Големият заден спойлер, който създава притискаща сила при високоскоростно шофиране, отличава автомобила, като му придава естетично балансирани пропорции. Вертикален стабилизатор, разположен по протежение на централната линия на покрива и проникващ в задния спойлер, създава уникален външен вид на задната част. За оптимална и балансирана притискаща сила автомобилът разполага с голям заден дифузьор над централно монтирания двоен ауспух от бяла керамика, докато 19-инчовите олекотени алуминиеви джанти завършват динамичния вид на автомобила.

При проектирането на интериора дизайнерите на RN30 и експертите по състезанията от Hyundai Motorsport (HMSG) работиха заедно, за да гарантират, че водачите ще фокусират вниманието си изключително върху автомобила и пътя. Обгръщаща седалка, която дава идеална опора на тялото на водача, и интегриран ролбар, който увеличава якостта на каросерията, поддържат и защитават водача във всички ситуации.

За да заснемат реакциите на водача и динамичните моменти на пътя или пистата, във всяка А колона има камери, монтирани с карданен механизъм за стабилизиране на изображението, а външна камера е прикрепена към централния вертикален стабилизатор на покрива. Водачите могат да създават професионално изглеждащ филмов материал от състезанията или да представят своите преживявания като по телевизията, за да споделят своите вълнуващи истории с приятели.

RN30 е най-новото попълнение в поредица високодинамични спортни концептуални автомобили, което сочи бъдещето на серийно произвежданите модели N и доразвива характеристиките на модела N, видени за пръв път при концептуалните автомобили Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, RM15 и RM16. Всички динамични модели N разчитат на успешния експертен опит на Hyundai в моторните спортове и демонстрират желанието на Hyundai да постави вълнуващите преживявания на водача в основата на новите автомобилни разработки. Моделът i30N скоро ще бъде наличен през следващата година и ще направи страстта ни към динамичното шофиране достъпна за всеки.

Всички модели N се разработват от експерти в Намянг, сърцето на глобалната мрежа за проучване и разработване на Hyundai Motor - и след това се тестват до краен предел на Нюрбургринг, най-трудната състезателна писта в света. Логото N представлява шикан на състезателна писта - където балансът на автомобила се доказва енергично.
Копирано от standartnews.com

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.