- 26 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Евроспорт с нова бранд идентичност за Пьончан 2018
15 Март 2017 | 12:22
/КРОСС/ Логото и новата бранд идентичност на канала са посветени на Зимните олимпийски игри в Пьончан през 2018 г.;
Логото е вдъхновено от духа на Южна Корея;
Зимните олимпийски игри през 2018 г. са първите олимпийски игри, които Евроспорт ще покаже в ролята си на Дом на олимпийските игри в Европа
Евроспорт разкри своето ново лого, посветено на Зимни олимпийски игри Пьончан 2018 - първите олимпийски игри, които каналът ще покаже в ролята си на Дом на олимпийските игри в Европа.
Олимпийското лого на Евроспорт очертава настъпването на една нова ера за номер едно спортна дестинация в Европа и за олимпийските игри - най-значимото спортно събитие в световен мащаб. Логото ще фигурира по всички канали и платформи на Евроспорт в периода на подготовка и по време на Олимпийските игри през 2018 г.
Новото лого обединява традиционното лого на Евроспорт и начина на изписване на Пьончан 2018 и е подчертано с емблематичните олимпийски кръгове. Трите лога са разположени под силует на планина - традиционната локация на зимните олимпийски игри. Силуетът е сводест и следва формата на олимпийските кръгове. Той ще бъде наличен в няколко разновидности в различни палитри и ще изразява духа на модерната корейска поп култура.
„Като новия Дом на олимпийските игри в Европа и горд партньор на най-значимото спортно събитие в света, ние искаме Евроспорт да се асоциира с олимпийските игри при всяка възможност. Тази нова бранд идентичност представя духа на Южна Корея. Надяваме се тя да стане разпознаваема сред всички фенове и да бъде отличителен белег от нашата програма за Пьончан 2018.", каза Питър Хътън, главен изпълнителен директор на Евроспорт.
„По-малко от година до Пьончан 2018, нашето пътешествие, целящо да преобрази зрителското преживяване по време на олимпийските игри и да достигне до повече хора в Европа и на повече екрани от когато и да било, се развива добре. Отдадени сме на усилията да предоставим на феновете нещо изцяло различно, да им дадем възможност да проследят историята на всеки местен герой, всеки спорт и всеки момент, който е важен за тях. Чувстваме се в идеалната позиция да постигнем това, като посвещаваме над половината от програмата си на олимпийските игри, показвайки в нея две трети олимпийски спортове.", добави още той.
В подготовката си за Зимни олимпийски игри 2018, Евроспорт ще излъчи повече от 100 събития на живо и по заявка, като ще осигури на зрителите достъп на всяко устройство и по всяко време. Каналът ще превърне Пьончан 2018 в най-дигиталните олимпийски игри на територията на Европа, като улови всеки момент на действие за зрителите и ги привлече към своите дигитални и социални платформи (включително Eurosport.com).
Discovery Communications държи правата за ексклузивно мултимедийно излъчване на олимпийските игри в периода 2018 - 2024 г. в 50 страни на територията на Европа. Споразумението с Международния олимпийски комитет беше обявено през юни 2015 г.