-
15 Март 2025 |
USD / BGN 1.7962
GBP / BGN 2.3233
CHF / BGN 2.0287
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
"Хипнотичните думи" на Джо Витале вече на книжния пазар

19 Октомври 2011 | 14:09

София /КРОСС/ На пазара излиза една задължителна книга за всеки, който се занимава с писане на текстове или с продажби - "Хипнотичните думи" на Джо Витале. Както казва Кевин Хоган: „За пръв път се появява такава безценна находка, посветена на умението да се пишат завладяващи рекламни текстове. Джо Витале е първият в света истински маркетолог с дарба да хипнотизира и тази книга идва в подкрепа на това твърдение. От нея ще научите как да пишете заглавия, въведения, ще овладеете умението да променяте начина на възприемане и дори тайните закони на убеждаването."
Предстои ви да научите как само с думи да накарате хората да купуват вашия продукт или услуга.
Използването на хипнотични думи не е свързано с манипулирането, а с комуникацията. Няма да въвеждате в транс-състояния потенциалните си клиенти или купувачи, за да ги подчините. Хората никога няма да постъпят по определен начин, ако не носят в себе си скритото желание да го сторят. Замисълът на „Хипнотичните думи" е да ви помогне да подобрите комуникацията си и по този начин по-успешно да убеждавате хората.
Джо Витале: „Хипнотичните думи са целенасочено подбрани думи, които въвеждат хората в състояние, при което вниманието им е фокусирано и съсредоточено, и в което са склонни да купят вашия продукт или да използват предлаганата от вас услуга.
Стилът на писане, който използвам в своята работа, като автор на рекламни текстове и маркетингов консултант, има за цел да продава. Това ще рече, че използването на хипнотични думи е стил на писане, който задържа вашето внимание достатъчно дълго, за да си похарчите парите.
Хипнотични думи и изрази, предизвикващи определена мозъчна дейност, която впоследствие води до покупка, се използват и в маркетинга. Знаете ли кои са те? Вероятно не. Малцина ги знаят. В тази книга обаче ще ги откриете.
Представете си само: вие сте на път да усвоите доказали се начини за употреба на думи, които въвеждат хората в състояние, което аз наричам транса на купувача. Това е хипнотично състояние, при което вниманието на хората е съсредоточено и приковано към вашето послание и те са по-склонни да постъпят в съответствие с вашите желания - като например това, да си купят продукта, който предлагате. В тази книга ще ви разказвам история след история за това как другите използват това умение. Докато четете, у вас ще се пробуди удивление.
Хипнотичният стил на писане постига такова транс-състояние, посредством подходяща употреба на думите, с които се създават мисловни преживявания. С други думи, до такава степен написаното от вас на вашия сайт, в електронно или рекламно писмо поглъща вниманието на хората, че почти всичко останало губи значение за тях. И ако го направите както трябва, читателите ви ще предприемат съответните действия."
Приложени към писането на рекламни текстове, принципите на хипнозата придават нов тласък на продажбите. Джо Витале използва хипнотични думи, с които създава идеална среда за осъществяване на продажби, а после ни разкрива как да използваме същите тези думи, за да подтикнем потенциалните си клиенти да направят избора, който ние желаем. Това е съвсем нов и резултатен подход в писането на реклами, който аз горещо ви препоръчвам. Гениален е.
Джоузеф Шугърмън, автор на Triggers
Тази книга ще изгради у вас умението с рекламните си текстове да въвеждате читателите в транс за купуване, така че да придавате неустоима привлекателност на всичко, което предлагате. Това е най-важната книга за копирайтинг!
Дейвид Гарфънкъл, автор на Advertising Headlines That Make You Rich:Хипнотичните думи не е просто за текстовете с хипнотична сила. Самата книга притежава хипнотична сила. Щом преброите до три и вече ще сте напълно завладени от нея.
Блеър Уорън, автор на The Forbidden Keys to Persuasion: За пръв път се появява такава безценна находка, посветена на умението да се пишат завладяващи рекламни текстове. Описаното в Хипнотичните думи може да се приложи веднага. Книгата е невероятен настолен справочник. Не е от тези, които ще прочетете и ще пъхнете някъде в библиотеката да отлежава през следващите 20 години. Мястото й е на бюрото ви, където да се допитвате до нея всекидневно. Обичам Хипнотичните думи и постоянно се съветвам с написаното в книгата. Джо Витале е първият в света истински маркетолог с дарба да хипнотизира и тази книга идва в подкрепа на това твърдение. От нея ще научите как да пишете заглавия, въведения, ще овладеете умението да променяте начина на възприемане и дори тайните закони на убеждаването. Обичам тази книга. Съветвам ви да си я купите още днес и да я държите далеч от очите на конкурентите си.