-
14 Март 2025 |
USD / BGN 1.7962
GBP / BGN 2.3233
CHF / BGN 2.0287
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
120 вина дебютират на пазара в началото на зимата

28 Ноември 2011 | 10:48

София /КРОСС/ Над 120 уникални вина за България влизат в обновеното портфолио на CASAVINO в началото на зимния сезон 2011/2012. По повод третия си рожден ден веригата ще запознае българския потребител с непознати, изключително качествени и разнообразни винени предложения. Търговците на вино следват иновативната тенденция на големите световни дистрибутори на алкохол и посрещат зимата с портфолио с вина от всички световни региони.
„Опитваме се да продаваме това, което изисква пазарът", споделя закупчикът на CASAVINO Иван Манахилов. По думите му веригата следва пазарната логиката на търсене на най-големите категории вина. „Ние можем да си позволим да поддържаме постоянни наличности от вина в много широк ценови диапазон и така да бъдем уникални на пазара в България."
Внасяни ексклузивно за CASAVINO, новите винени попълнения включват червени и бели, сухи и десертни вина. Новата винена селекция предлага качествени италиански вина в ценовия клас от 7 до 12 лв., като в същото време може да бъде открит и аржентински малбек на цени до 80 лв. за бутилка.
„В края на 2008 г., когато създадохме CASAVINO, на българския пазар се правеха експерименти с лансирането на български червени вина на цени от 80-90 лв. за бутилка", казва Иван Манахилов. „Сега не е така - зад такава цена трябва да стои много високо качество и сериозна история. Към днешна дата клиентите са по-практични и изборът им е ориентиран към вина с високо качество на добра цена".
„Това, което направи CASAVINO, когато стъпи на българския пазар, е, че започна да доставя вина, за чието съществуване любителите на виното в България знаеха, но рядко можеха да купят - от малки магазини или от чужбина. Ние им дадохме разнообразието на винения свят".