-
29 Март 2025 |
USD / BGN 1.8115
GBP / BGN 2.3463
CHF / BGN 2.0534
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Кофас България с награда за иновативни новости

02 Декември 2011 | 11:24

София /КРОСС/ Благодарение на кредитната си застраховка, „Кофас България” получи наградата за „Иновативни продукти и нововъведения” на „Обществото за лоялност” вчера в бална зала „София” в резиденция „Тера Груп”. Кофас България бе отличена благодарение на кредитната си застраховка в категорията „Иновативни продукти и нововъведения”. За четвърта година в 5 категории бяха наградени успешните бизнес практики, реализирани от компании на българския пазар, като организатор и домакин е „Брейн Сторм Консулт” ЕООД. Номинираните компании се определят от миналогодишните победители в отделните категории, а печелившите се избират по конкретно зададени критерии от специално жури, което включва представители на бизнеса у нас. Кофас България бе номинирана за приза от „Висшето Училище по Застраховане и Финанси”.
„За нас е истинска чест да бъдем отличени именно в категорията „Иновативни продукти и нововъведения”, благодарение на кредитната застраховка на Кофас”, сподели Георги Лилянов, управител на Кофас България по време на церемонията. „Във времена на несигурност на пазарите и забавяне на икономическата активност, вярваме, че именно застраховката на Кофас може да помогне на бизнеса да вземе правилните решения и да развие дейността си.” Чрез кредитната застраховка на Кофас се застраховат търговските вземания на компании, както на местния, така и на чуждестранните пазари срещу риск от неплащане поради изпадане в неплатежоспособност на клиентите им или забавяне на плащания поради икономически или политически причини. Тя дава възможност на фирмите да оптимизират управлението на риска, да обезпечат продажбите си на местни и чуждестранни пазари и да разширят дейността си.
Застраховката е насочена към компании от всички икономически сектори, които търгуват, предоставяйки отложено плащане, и искат да защитят бизнеса си от несъбираемост на вземанията. Застрахователно покритие предлага интегрирани услуги, включително анализ на риска на компанията, услуги по събиране на вземанията и компенсации в случай на продължително неплащане или изпадане на клиент в неплатежоспособност. По време на събитието инициаторите на „Общество за лоялност” също предоставиха студентски стипендии и стажантски програми като част от инициативата в подкрепа на българското висше образование. Целта на годишните бизнес награди е да бъдат отличени фирми, които имат особен принос за развитието на бизнес отношенията в България през последната година – награди, добри практики, иновативни продукти, обществени успехи, участие в общественозначими проекти. Събитието се организира точно месец след учредяването на „Общество за лоялност”, инициирано от „Брейн Сторм Консулт”. Организацията е подкрепена от Министерството на образованието, младежта и науката и има за цел реализирането на постоянен и ползотворен диалог между представителите на бизнеса и образованието у нас.