• 27 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8588
  •  GBP / BGN 2.3429
  •  CHF / BGN 2.0999
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Интересът на бизнеса към Instagram е слаб, но за всяка компания има социална мрежа

Интересът на бизнеса към Instagram е слаб, но за всяка компания има социална мрежа

/КРОСС/Темата Instagram за бизнеса звучи все още екзотично в България, смята Ален Попович, председател на БААДК, но това не трябва да ни притеснява, а да виждаме бъдещия потенциал в нови таргет групи. Това дава възможността на брандовете да бъдат креативни и динамични. Различното в Instagram е, че една снимка може да каже много повече от 1000 думи. Instagram дава възможността хората да развихрят своето въображение.

Instagram се разви много бързо, защото хората споделят - нещо, което те усетиха през Facebook, може би.

Снимаш и директно споделяш емоцията. Няма време за губене.

Бъдещето е в мобилните приложения, в телефона.

Новите комуникационни канали карат един бранд да е динамичен, каза Ален Попович в интервю за Bulgaria ON AIR‎.

Instagram даваш снимка, която хората могат да тълткуват. Instagram не трябва да е клиширан и да поддържа корпоративния имидж на самата компания. Като че ли бизнесът уби онази доза емоция, креативност, която трябва да дава.

Не малко компании обичат да продават илюзии, но на първо място брандът трябва да си направи проучване, т.е. да проверят какво работи за тях. Важно е собственикът на компанията или този, който трябва да вземе решението за бюджет за дигитална реклама да е този, да разбира какво стои зад услугата и да може да комуникира с маркетинг отговорникът във фирмата.

Има един преход, не всяка социална мрежа може да намери свое поприще във всяка страна, коментира още Попович и даде за пример азиатските страни, където светът на технологиите е различен и хората приемат света по различен начин. 

В Instagram бизнесът трябва да се съобразява - какво предлага, какво има. 

Какво би споделила една компания, която продава крепежни елементи? Креативизмът не би могъл да се простира. И техният маркетингов екип би трябвало да разбира как да позиционира крепежните елементи в строителния пазар, каза той и посочи, че съвсем друго е, ако произвеждаш и продаваш сладкиши, защото всички обичат сладко - може да си доста по-цветен, по-вдъхновяващ.

За всяка компания може би има ниша и социална мрежа. Има продукти, които са емоционални, обвързващи, има продукти, които са импулсивни - купуваш и забравяш. Една компания да присъства във всички мрежи е грешка.  

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.