- 27 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8588
- GBP / BGN 2.3429
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Интересът на бизнеса към Instagram е слаб, но за всяка компания има социална мрежа
13 Август 2015 | 14:54
/КРОСС/Темата Instagram за бизнеса звучи все още екзотично в България, смята Ален Попович, председател на БААДК, но това не трябва да ни притеснява, а да виждаме бъдещия потенциал в нови таргет групи. Това дава възможността на брандовете да бъдат креативни и динамични. Различното в Instagram е, че една снимка може да каже много повече от 1000 думи. Instagram дава възможността хората да развихрят своето въображение.
Instagram се разви много бързо, защото хората споделят - нещо, което те усетиха през Facebook, може би.
Снимаш и директно споделяш емоцията. Няма време за губене.
Бъдещето е в мобилните приложения, в телефона.
Новите комуникационни канали карат един бранд да е динамичен, каза Ален Попович в интервю за Bulgaria ON AIR.
Instagram даваш снимка, която хората могат да тълткуват. Instagram не трябва да е клиширан и да поддържа корпоративния имидж на самата компания. Като че ли бизнесът уби онази доза емоция, креативност, която трябва да дава.
Не малко компании обичат да продават илюзии, но на първо място брандът трябва да си направи проучване, т.е. да проверят какво работи за тях. Важно е собственикът на компанията или този, който трябва да вземе решението за бюджет за дигитална реклама да е този, да разбира какво стои зад услугата и да може да комуникира с маркетинг отговорникът във фирмата.
Има един преход, не всяка социална мрежа може да намери свое поприще във всяка страна, коментира още Попович и даде за пример азиатските страни, където светът на технологиите е различен и хората приемат света по различен начин.
В Instagram бизнесът трябва да се съобразява - какво предлага, какво има.
Какво би споделила една компания, която продава крепежни елементи? Креативизмът не би могъл да се простира. И техният маркетингов екип би трябвало да разбира как да позиционира крепежните елементи в строителния пазар, каза той и посочи, че съвсем друго е, ако произвеждаш и продаваш сладкиши, защото всички обичат сладко - може да си доста по-цветен, по-вдъхновяващ.
За всяка компания може би има ниша и социална мрежа. Има продукти, които са емоционални, обвързващи, има продукти, които са импулсивни - купуваш и забравяш. Една компания да присъства във всички мрежи е грешка.