• 25 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Световни интернет тенденции за 2017 година

Световни интернет тенденции за 2017 година

/КРОСС/ Светът на технологиите се развива с огромни скорости. Всички знаем това. Знаем и колко трудно е да бъдеш в крак с всяка новост, при все че всичко се променя за секунди. Всеки ден се появяват нови играчи, иновации, промени, които влияят на цялата сцена и пазарна структура. Добрата новина е, че с малко подготовка и много четене, всичко това може да бъде само във ваша полза. Вижте едни от най-важните интернет тенденции, които да ви помогнат да сформирате своята успешна стратегия за предстоящата година.

Статистики за интернет трафик

Към момента има 3,700,000,000 хора, ползващи интернет. Не е изненада, че само потребителите от Азия формират почти половината от това число (49,6%).

Брой уебсайтове през 2017 година

Към началото на 2017 съществуват 966 милиона уебсайта, но колкото и впечатляващо, това не е най-високото ниво до момента. През 2014 сме минали 1-милиардната граница.

Тенденции за света на онлайн търговията

Факти и статистики за продуктово проучване и рецензии
Хората между 18 и 35 години правят най-обстойно проучване преди покупка, осъществявайки го най-често чрез мобилни устройства.

Потрбителските резенции приемат все по-важна роля във взимането на решение за покупка. Дали хората ще изберат да пазаруват от онлайн магазини, или физически обект, 55% от тях потвърждават, че потребителските рецензии са повлияли на решенията им при пазаруване.

Освен това почти 40% от потребителите прибагвят първо до рецензии онлайн, преди да закупят продукт или услуга.


Статистики за световната e-commerce сцена

Бизнес към клиент (B2C) продажбите са се повишили значително от 2015. Водещи са нациите от Азиатско-тихоокеанския регион с предвидени 707+ милиарда долара продажби през 2017 година.

В Щатите един от най-бързо развиващите се сегменти на личните електронни устройства са смартфоните (от 35% през 2011 до 68% през 2015) и таблетите (от 3% през 2010 до 45% през 2015).

Процент на мобилния уеб трафик

Впечатляващите 76% от цялостния уеб трафик в Нигерия биват представлявани от използваните мобилни устройства. Те са и първи по този показател, а средното ниво в глобален аспект е 39%.

Уеб представяне

Как влияе скоростта на зареждане на търпението на потребителя?
Докато наличието на плъгини, поп-ъп реклами и видео на една уеб страница може да помогне с предаването на желаното съобщение, те могат и да повлияят на скоростта на зареждане. Както показва следващата таблица, ако на една страница ѝ са нужни повече от 3 секунди за зареждане, това повишава степента на отпадане.

Ако уебсайтът отнема повече от 3 секунди да зареди, повече от 40% от потребителите няма да имат търпение да изчакат това време, а повече от 80% от тях въобще няма да се завърнат във въпросния уебсайт.
Добрите новини са, че към момента скоростта на интернет връзката е достигнало най-високото си ниво - тя е най-бързата и добрата към момента.

Най-предпочитани и посещавани уебсайтове

Разбира се, заемащи първите места са гигантите Google и Facebook. Учудващото тук е, че разликата между първото и второто място е почти утроен процент посещения.



Прогнози и бъдещи тенденции

Предвижда се, че към 2018 световните e-commerce продажби ще наближат 2,5 трилиона долара.

Източници:
VPN Mentor
Internet World Stats
Kiss Metrics
Tendrik

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.