- 09 Яну 2025 |
- USD / BGN 1.9015
- GBP / BGN 2.3450
- CHF / BGN 2.0853
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Повече от половината от читателите на КРОСС не следят предизборната кампания
15 Септември 2014 | 12:28
/КРОСС/Предизборната кампания е вяла и хаотична, твърдят анализатори. Според политолога Антоний Гълъбов - дори гузно. Съименникът му проф. Антоний Тодоров пък очаква трудна предизборна кампания, защото омерзението от политиката в обществото е голямо. А според социолога Андрей Райчев - обикновена и по-мека, отколкото сме свикнали, предизборна кампания.
"Политиката принадлежи на измишльотината. Тя има собствени сюжети. В обществото ни важи максимата „човек може да разчита само на себе си", коментира психиатърът д-р Николай Михайлов.
Може би заради това голяма част от потенциалните избиратели не следят предизборната кампания, която водят партии и коалиции, за 43-то НС.
На въпрос на КРОСС "Следите ли предизборната кампания?" 51.8 на сто от участвалите в анкетата са отговорили категорично "Не".
20.6 % следят изявите на участниците в партийните листи ежедневно, 21.8 % - правят това от време на време, а5.9 % се интересуват от кампанията само на партията, на която симпатизират.