- 23 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8784
- GBP / BGN 2.3506
- CHF / BGN 2.1094
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
До края на октомври ще има нови рекламни клипове на България
01 Октомври 2015 | 11:17
/КРОСС/Германия, Англия, Франция са основните и по-големи пазари в Европа, които ще бъдат обхванати от целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали.
В периода март - май 2015 г. рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания.
Рекламният проект се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет с близо 6.3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. Продължителността на изпълнението му е 44 месеца.
Работата по проекта беше представена вчера.
Целта най-общо е чрез популяризиране на българския туристически продукт по водещите мултинационални телевизионни канали да се увеличи обхватът на аудиторията, достигната чрез целогодишната телевизионна кампания и онлайн рекламата в уебсайтовете на съответните канали.
Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали, са 500 млн. домакинства в света, от които над 350 млн. в Европа. Чрез "Евронюз", "Евроспорт", "Нешънъл джеографик", "Дискавъри" програмите ще достигат и до останалите континенти - Азия, Близкия изток, дори до САЩ, така че покритието ще е в целия свят.
Тези канали имат много голяма гледаемост и интелигентна аудитория, смятат още членовете на екипа по реализирането му.
Украйна и Русия също са във фокуса на кампанията, която няма за цел да компенсира, а да популяризира и насочи избора, коментираха представящите я.
Допълнително заснетите клипове по проекта, т.нар. бонусни, са реализирани от "Евроспорт" и "Евронюз", които професионално и самостоятелно са преценявали тематиката на заснетото.
Имиджовите спотове трябва да са факт до края на октомври. Старите клипове са адаптирани.
"Клиповете не са никак лоши и наистина най-доброто, с което можем да случим нещата", посочват изпълнителите на проекта.