• 24 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Изумителна. Синята акула. LB☆WORKS Aventador

Изумителна. Синята акула. LB☆WORKS Aventador

/КРОСС/ Колата е дело на ненормалните японци от Liberty Lalk, предвождани от мозъка на компанията Кейто сан. Работата логично започва със стандартно Lambo Aventador, което попада под лазерните четци на скъп скенер. Машинката дигитализира формите на колата, след което Кейто запретва ръкави и извършва своята магия с CAD.
Процесът може да звучи просто, но далеч не е. След дигиталното извайване на финалния дизайн детайлите, нужни за него, се подават на електронно контролирана фреза, която изработва кълъпите за кълъпите. Самата изработка на парчетата - раздувките са съставени от армирана пластмаса - LB Performance поверяват на подизпълнител, който ги връща в ателието за финална сглобка.

Кейто и екипът му работят в покрайнините на Нагоя, като реално довършват колата в нощта, преди тя да бъде натоварена на контейнера за Щатите. Цветът? Уникален лек „Shark Blue" металик, правещ LB☆WORKS Aventador още по-забележителен.
Изброяването на промените по бодикита е излишно - достатъчно сме ви натякнали визията на стандартния Aventador, за да ги видите и сами. Споменаваме обаче, че колелата и в четирите края са изнесени с по 30 мм, така че ако някога ви се е струвало, че LP 700-4 е тесен автомобил, то Кейто е отговорил на неотправената ви молба. Джантите също са специално изработени за LB, дело са на Forgiato, с размер 20 инча отпред и 21 отзад. Гумите са сериозни - задни валяци с широчина 355 мм.

И като стана въпрос за инчове и милиметри, виждате, че „Синята акула" седи още по-близо до земята. Това е постигнато чрез подмяната на стандартните Öhlins елементи по окачването с AirRex въздушна система, с която клиренсът варира от незаконен до шосейно легален.
Накрая, единствената модификация, касаеща задвижващия агрегат и неговата периферия - Кайто е сменил стандартната изпускателна система с титаниева, с керамично покритие. Това е резултирало в 35,2 к.с., до общо 732... цяло и 2 к.с. Не по-маловажен обаче е диетичният ефект на тръбите. Цялата система тежи едва 7,7 кг, като монтирането й спестява добрите 28,23 кг (LB явно държат на точността), пише topgear.bg.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.