- 26 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
ЧЕЗ електро изпраща средно по 237 000 sms-и на година, за да улесни своите клиенти
19 Февруари 2017 | 10:58
/КРОСС/Общо 124 837 клиенти на ЧЕЗ Електро България имат активни регистрации да ползват безплатните sms услуги - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със смс. За една година регистрациите нараснаха повече от два пъти, което показва, че все повече хора оценяват удобството на електронните услуги, които пестят средства и неудобства на клиентите.
На година ЧЕЗ Електро изпраща над 237 000 съобщения. Средно около 830 sms-а на месец за проверка на сметка, а близо 19 000 напомнят на клиентите, които са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Проверката на задължението за използвана електроенергия се извършва с кратко съобщение с текст „smetka" на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план.
Двете sms услуги са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей".
Регистрацията за sms услугите на ЧЕЗ Електро е безплатна. Единствено при регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на електрони известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в център за клиенти на ЧЕЗ.