- 23 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8784
- GBP / BGN 2.3506
- CHF / BGN 2.1094
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
EVN България Топлофикация продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2016/2017 г.
16 Декември 2016 | 10:42
/КРОСС/10 000 лева очакват 200 индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Индивидуалната награда - на стойност 50 лв. всяка, ще бъде приспадната от сметките за топлинна енергия на печелившите след 1 октомври 2017 г. Определянето ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон.
В томболата участват автоматично всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2016/2017 г.
10 награди за общи части очакват клиентите, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост. Кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ". Достатъчно условие е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване и да заплащат своевременно своите сметки. Всички сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.
EVN България Топлофикация осигурява 10 награди - това са енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части:
• боядисване на стълбищна част или боядисване на входна врата плюс електронно заключване на врата
• подмяна на енергийно-спестяващо осветление за стълбището и изолация на вътрешни отоплителни инсталации (ВОИ) в общите части
• поставяне пощенски кутии, дървена пейка за входа и др.
В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация.
За 5 години чрез кампанията дружеството е наградило 630 клиенти, а вече 58 жилищни сгради спечелиха различни награди.