- 27 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
ЧЕЗ предлага помощ при планиране на разходите за електроенергия през зимата
30 Ноември 2014 | 11:04
/КРОСС/ Във връзка с началото на отоплителния сезон ЧЕЗ напомня на своите клиенти за възможността да се възползват от предлагания от компанията пакет мерки „С грижа за вас". Пакетът е разработен с цел да подпомогне по-добрата информираност на потребителите, да им бъде от полза при планирането на разходите и управлението на семейните им бюджети през настъпващия зимен период.
„В студените месеци много домакинства се отопляват с електричество, което значително повишава консумацията и съответно разходите им. Затова предлагаме пакет от услуги в помощ на всеки клиент, който има нужда от разсрочване на плащанията, съвет за намаляване на консумацията на електричество или просто информация какво се включва в месечната му фактура", казва Димчо Станев, Директор „Обслужване на клиенти" в „ЧЕЗ България" ЕАД.
Пакетът „С грижа за вас" бе предложен на клиентите на ЧЕЗ в началото на 2014 година. Той съдържа потребителска информация по пет важни за клиентите теми - сметките за електроенергия, плащанията, енергийната ефективност, развитието на бизнес решения в услуга на клиентите и осигуряване на специални оферти. За клиентите, които имат нужда от повече време за посрещане на плащанията си, компанията предлага гъвкави схеми на разсрочване, както и срок за безлихвено погасяване на сметките в рамките на 20 дни. Потребителите могат да се възползват и от продуктa „Персонален съветник", който предлага индивидуално разработени решения за всеки клиент. В рамките на пакета „С грижа за вас" ЧЕЗ редовно информира клиентите за съдържанието на фактурите, размерът на средните сметки и тенденциите в потреблението всеки месец. Дружеството реализира и кампания за насърчаване на енергийната ефективност и разумното използване на електроенергията. Тя включва лесно изпълними съвети за пестене на ток. ЧЕЗ постоянно развива своя бизнес, за да отговори на нуждите на своите клиенти, да осигури надеждно и качествено снабдяване с електроенергия и да адаптира дейността си спрямо променящата се пазарна среда. В услуга на клиентите са разработени специални услуги, които улесняват тяхното ежедневие като възможността за sms уведомяване при предстоящо прекъсване на електрозахранването, безплатна проверка на сметката и електронна фактура. От октомври 2014 г. клиентите могат да намерят информация за предлаганите електронни услуги в специално разработения сайт „Моите услуги".
Повече информация за пакета „С грижа за вас" и за услугите на компанията клиентите на ЧЕЗ могат да намерят на уеб страницата на ЧЕЗ, в Центровете за обслужване на клиенти и на сайта moiteuslugi.bg.