- 25 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8784
- GBP / BGN 2.3506
- CHF / BGN 2.1094
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Президентът на „Филип Морис” за ЕС Фредерик де Вилде пред Webit: Трансформацията към бъдеще без дим е нашият смисъл като компания
28 Юни 2018 | 12:44
/КРОСС/ Тютюневият гигант е инвестирал над 4,5 милиарда долара в разработката на иновативните платформи
Всеки ден 10 000 души по света избират да спрат да пушат и да преминат към бездимните алтернативи
Иновативният лидер в тютюневата индустрия Филип Морис Интернешънъл (PMI) взе участие в най-влиятелния форум за дигитални иновации и технологии в Европа Webit Festival Europe 2018, състоял се в София от 25 до 27 юни. Фредерик де Вилде - президент на PMI за Европейския съюз, представи в панел „Иновации“ визията на компанията за изграждане на бъдеще без дим, за изпълнението на която тютюневият лидер е инвестирал над 4.5 милиарда долара в разработки и производствени мощности. „Доказателство за това, че компанията върви в правилната посока, е фактът, че 10 000 души ежедневно по света спират да пушат и преминават към бездимната алтернатива - системата за нагряване на тютюн IQOS“, сподели Де Вилде.
„Основният проблем при тютюнопушенето е горенето. При изгарянето на тютюна се образува тютюнев дим, който съдържа между 6000 и 8000 вредни вещества. Затова и предизвикателството ни беше: Можем ли да създадем нещо толкова иновативно - продукт, който да елиминира горенето и тютюневия дим, но който в същото време да доставя удовлетворение на пушачите. Това е и нашата мисия през последните над 10 години, за изпълнението на която вложихме над 4,5 милиарда долара инвестиции. В резултат успяхме да създадем и пуснем на пазара първата ни продуктова платформа от този тип –електронно устройство, което нагрява тютюна до точната температура, така че да няма горене и тютюнев дим, като в същото време носи на пушачите нужното удовлетворение.
Разбирам, че може да звучи странно за компания, която винаги е предлагала много успешно конвенционални цигари на пазара, изведнъж да заяви: "Желанието ни е да спрем продажбата на продукта, който продаваме от години". Смятам обаче, че с нашите научни разработки и с иновативния продукт, който сега е в ръцете на потребителите ни, ние демонстрираме, че сме способни да предложим една по-добра алтернатива.
Вярвам, че добрият дизайн на продукта винаги играе роля в уравнението на вземане на решение от потребителя, но трябва да разберем, че за пушача ключов е мотивът да спре да пуши, да се пренасочи, да търси информация за новите платформи и да премине към по-добра алтернатива - това е много по-сериозна стъпка към промяна на начина на живот, отколкото просто мода. Мисля, че това е жизненоважно решение и искам този продукт да бъде известен със солидната наука, която стои зад него, с технологията и с ползите, които може да донесе на пълнолетните пушачи.
Много компании и индустрии се променят заради външните стимули на средата. Ние решихме да провокираме и променим нашия бизнес отвътре. Затова трябваше да придобием съвсем нови способности чрез привличането на учени и експерти в различни области като системна токсикология, химия, провеждане на клинични проучвания и други. Трябваше да изградим много по-голям инженеринг отдел, за да се уверим, че новите устройства, които пускаме на пазара, могат да бъдат произведени правилно. Трябваше да сме сигурни във високата квалификация на колегите, които се присъединяват към нашата компания.
Опитваме се да следваме потребителите и устройствата дигитално, да знаем дали и кога хората имат въпроси за устройството, кога ще го заменят, кога ще си купят ново, защото те трябва да получат правилното обслужване и добрата грижа за клиента. Всичко това се случва през дигитална платформа. Затова трябваше да направим сериозна промяна в начина, по който оперираме и правим бизнеса си, и да оценим възможностите си за промяна вътре в самата компания.
Това означаваше тази трансформация. Мисля, че с нея сме открили смисъла си като компания”, каза пред многобройната международна публика, дошла на най-големия форум за иновации, технологиии и дигитална политика в Европа Webit Festival Europe 2018, президентът на „Филип Морис Интернешънъл“ за Европейския съюз Фредерик де Вилде.