• 25 Дек 2024 |
  •  USD / BGN 1.8819
  •  GBP / BGN 2.3566
  •  CHF / BGN 2.0949
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Над 17 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

Над 17 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

/КРОСС/17 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". В рамките на 7 дни (от 13 до 19 юни) общо 168 марки в 28 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 27 юни и ще продължи до 3 юли. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2016 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са JIM BEAM, CAMPARI и БУРГАС 63. От ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ в Топ 3 предпочитани марки продължават SANTA SARAH, TELISH и KATARZYNA. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата в трети кръг ще се води между КОКА КОЛА, КАПИ и FANTA. Любимите МИНЕРАЛНИ ВОДИ на българския потребител са БАНКЯ, ХИСАР и ПИРИН. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ са BARISTO, KIMBO и SPETEMA. Продължаващите в последния етап ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ - БОНБОНИ са ЧЕРНОМОРЕЦ, МЕНТИНА и ЛУКЧЕТА. А предпочитаните ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ - БИСКВИТИ И ВАФЛИ са БИСКВИТИ ЗАКУСКА, БИСКВИТИ ЕВЕРЕСТ и ПРЕСТИЖ.

В Топ 3 на най-предпочитаните МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават ТАНДЕМ, COMPASS и ДЕЛИКАТЕС ЖИТНИЦА. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия финален кръг ще се води между АЙРЯН БАЛКАН, БОР ЧВОР и ACTIVIA. От МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ потребителите са избрали на финала да продължат КРАСИ, ОЛИНЕЗА и РУБИКОН. Сред най-предпочитаните брандове в сектор КОЗМЕТИКА са REFAN, АРОМА и ЗДРАВЕ. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в последния кръг ще се борят BIODERMA, ALVERDE и DOLIVA - НАТУРАЛНА НЕМСКА КОЗМЕТИКА. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове във втори етап са събрали GREAT WALL, INFINITI и DODGE.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ на българския потребител са HAPPY BAR&GRILL, DON VITO и KFC. В Топ 6 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени BULGARIA ON AIR, BTV и NOVA TV. Най-слушаните РАДИА у нас са РАДИО ВИТОША, БГ РАДИО и RADIO FRESH. От ЕЛЕКТРОННИТЕ МЕДИИ най-предпочитани са FOCUS-NEWS.NET, NEWS.BG и DARIKNEWS.BG. В категория ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ в Топ 6 потребителите са отличили МЕБЕЛИ ЯВОР, МАТРАЦИ ТЕД и MARTINELI.

В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат АРМЕЕЦ, SDI ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР и ДЖЕНЕРАЛИ. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА титлата ще се оспорва от МАЙОНЕЗА КРАСИ, HAPPY BAR&GRILL и ТЕД. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И КОМПАНИИ потребителите са предпочели в трети кръг да продължат EFISOL, ПРОПОЛКИ и MAGNE B6. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове във втори кръг са събрали SERDIKA CENTER, MALL VARNA и GRAND MALL VARNA. А сред финалистите от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ са BILLA, KAUFLAND и DM.

В отрасъл ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ продължават МTEL, VIVACOM и TELENOR. Предпочитаните Топ 3 МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА са SAMSUNG, iPHONE и HUAWEI. В отрасъл IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ потребителите са изпратили в последния етап SAP LABS, MICROSOFT и HEWLETT PACKARD ENTERPRISE COMPANY. Следват три новооткрити категории, в ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ конкуренцията на финала ще е между FASHIONDAYS.BG, TWIGGYSHOP.BG и OLX.BG. А сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат ТЕД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС и BONILASH - СЕРУМ ЗА МИГЛИ.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (трети, последен) етап на инициативата стартира в понеделник, 27 юни и ще продължи до 3 юли. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 28 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.

Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" взимат участие над 30 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.