- 25 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8784
- GBP / BGN 2.3506
- CHF / BGN 2.1094
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Над 24 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки
25 Юни 2018 | 09:05
/КРОСС/ Над 24 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. В рамките на 11 дни (от 4 до 14 юни) общо 210 марки в 35 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 27 юни и ще продължи до 5 юли. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2018-2019 година.
По повод 10 години класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” организаторите подготвят книга „Мисия: Любима Марка”. В нея ще бъдат събрани историите на успеха на онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите, историите на успешните брандове.
Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Grant’s, Tullamore DEW и Jim Beam. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са Хисар, Михалково и Бачково. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са Spetema, Tchibo и чай Биопрограма. В категория ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ водещите брандове са Солети Златна Добруджа, Ядки Детелина и Ядки Вуйчо Ваньо.
Продължаващите в последния етап ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са Бонбони Черноморец, Локум и халва „Сладки времена” и Лукчета. В Топ 3 на най-предпочитаните МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Орехите и Compass. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия финален кръг ще се води между БОР ЧВОР, Боженци и Кисело мляко БИЛЛА. От МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ потребителите са избрали на финала да продължат майонеза Краси, Олинеза и Дерони. В категория БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ на финала отиват Био млечни продукти Fitness Микс Класик „Детелина”, dm Bio и Био храни Моравско село.
Сред най-предпочитаните брандове в сектор КОЗМЕТИКА са Refan, Bilka и Dove. В категория БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА в последния кръг ще се борят Weleda, Alteya Organic и Refan. А в ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА на финала отиват Bioderma, Skincode и Pharma Hyaluron. От БЕБЕШКАТА КОЗМЕТИКА в трети кръг отиват Sebamed, Weleda и Mustela. В категория БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ надпреварата в трети кръг ще се води между Ganchev, Dr.Theiss Sensibel Нахткерцен и мокрите кърпички Water wipes. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове във втори етап са събрали Infiniti, Peugeot и Alfa Romeo. В категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА в трети кръг продължават Samsung, Елдоминвест и Tesy.
Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ от българския потребител са Happy Bar&Grill, Пицария Виктория и Spaghetti Kitchen. В Топ 3 УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ са отличени focus-news.net, АБВ Поща и mail.bg. Най-слушаните РАДИО у нас са Радио Витоша, Radio Fresh и Magic FM. В категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV и 24 Kitchen. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, SDI Застрахователен брокер и Дженерали. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА титлата ще се оспорва от Credissimo, Техномаркет и Tesy. А в отрасъл БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в трети кръг продължават Майонеза Краси, Захарни заводи и Happy Bar&Grill.
В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – КЛАСИЧЕСКИ потребителите са предпочели в трети кръг да продължат No Spa, Xyzal и Magne B6. А във ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ на финала отиват Doppelherz, Магне Б6 Лека нощ и Прополки. Сред предпочитаните БАНКИ са: Fibank, Уникредит Булбанк и Пощенска Банка. А сред Топ 3 на ФИНТЕХ КОМПАНИИТЕ у нас са: Easy Credit, Credissimo и Paysafe. На финала в ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ продължават Apolonia Resort, Био хотел Моравско село – Предела и Zornitza Sands SPA. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове във втори кръг са събрали Serdika Cеnter, Park Center Sofia и Mall Veliko Tarnovo. А сред финалистите от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ са BILLA, Kaufland и LIDL.
В категория ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ продължават technomarket.bg, shop.biohotel-bg.com - био магазин Моравско село и twiggyshop.bg. В отрасъл IT и софтуерни продукти потребителите са изпратили в последния етап SAP, Matrix Global Bulgaria и Hewlett Packard Enterprise Company. Следва новооткритата категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ, в която конкуренцията на финала ще е между LIDL, Fibank и TESY. а сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Happy Bar & Grill, Fibank и Samsung. в отрасъл ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в трети кръг продължават Coccolino, Cif и Domestos.
Класацията се провежда за десета поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация и потвърждаване чрез линк.
За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Следващият (трети, последен) етап на инициативата стартира на 27 юни и ще продължи до 5 юли. Церемонията по награждаването ще се състои на 12 юли. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните тази година 35 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.