- 27 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8572
- GBP / BGN 2.3451
- CHF / BGN 2.1010
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Над 60% от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имат сметки за потребление през януари до 50 лева
17 Февруари 2017 | 12:12
/КРОСС/Средната сметка за електроенергия, консумирана през януари от домакинствата в Североизточна България, е 56,11 лева. Това показват данните на ЕНЕРГО-ПРО - компанията, която доставя електроенергия на повече от 1 млн. битови потребители в областите Варна, Шумен, Добрич, Търговище, Велико Търново, Русе, Габрово, Разград и Силистра. През същия период на миналата година средната стойност на фактурите е била 48,54 лева. Ниските температури през първия месец на 2017 година са се отразили на средното потребление на електроенергия, което е било по-високо с около 15 % спрямо януари 2016 г. и с 24, 6 % спрямо предходния месец декември. На територията, обслужвана от ЕНЕРГО-ПРО, средномесечната температура през изминалия месец е била с 3,6 градуса по-ниска спрямо същия месец на 2016 година.
Детайлен преглед на данните на ЕНЕРГО-ПРО показва, че повече от 60 % от клиентите са употребили електроенергия на стойност до 50 лева. Други 18 % имат сметки между 50 и 100 лева, а 16 на сто са консумирали енергия между 100 и 200 лева. Около 5 % от всички битови клиенти на ЕНЕРГО-ПРО имат сметки над 200 лева за консумираната през януари електрическа енергия.
Посочените стойности са изчислени на база средно потребление на битовите клиенти. Сметката на всеки отделен клиент зависи от неговото индивидуално потребление през отчетния период и в голяма степен от типа отопление, който използва.
Клиентите на компанията могат да се информират за индивидуалния срок за плащане на сметките си за ток от интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО на адрес: http://www.energo-pro.bg/bg/Grafik-za-plashtane-na-elektroenergia, на денонощен телефон 0700 1 61 61, в клиентски център на дружеството на територията на Североизточна България, на всяка онлайн каса на партньорите на ЕНЕРГО-ПРО - Български пощи и Информационно обслужване или в платежния документ за погасени задължения за консумирана електроенергия от предходен период.
Клиентите на компанията, които срещат затруднения да покрият своите задължения в срок, могат да подадат искане за разсрочване в най-удобния за тях клиентски център. След като разгледат всяко постъпило искане специалистите на компанията ще се свържат с клиента, за да му предложат индивидуална схема за разсрочване.