- 28 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8553
- GBP / BGN 2.3499
- CHF / BGN 2.0999
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Wizz Air представя иновативна услуга: Fare Lock
16 Август 2017 | 13:17
/КРОСС/ Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, представи за своите клиенти новата услуга Fare Lock "заключена цена" която ще позволи на пътниците да запазват избраната от тях цена за желания полет и пакет за период от 48 часа. Wizz Air непрекъснато търси как да подобри обслужването на клиенти си и от днес представя тази уникална възможност, така че да отговори по най-добрия начин на потребностите на своите пътници, които търсят най-изгодната сделка.
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА УСЛУГАТА WIZZ FARE LOCK
• Fare Lock е иновативна услуга, която дава възможност на пътниците на WIZZ да запазят избрана цена за период от 48 часа срещу такса в размер на BGN 6/ сегмент/ човек.
• Услугата Fare Lock е валидна за резервации, направени поне 7 дни преди датата на заминаване или преди датата на първия полет в случай на двупосочен полет.
• Услугата Fare Lock се предлага онлайн на wizzair.com и може да бъде използвана за резервации при еднопосочен или двупосочен полет, както и за няколко пътници. Избраният полет, името/имената на пътниците и броят им не могат да бъдат променяни при запазването на цената след заплащане на услугата Fare Lock.
• За да се финализира резервацията на цената, запазена с Fare Lock, клиентите на WIZZ ще трябва да заплатят пълната сума на сделката с кредитна карта или използвайки кредита в профила си MyWIZZ в рамките на 48 часа чрез страницата My Bookings.
• Ако плащането не е финализирано в рамките на 48 часа от използването на услугата Fare Lock, резервираната сделка автоматично ще бъде отменена.
ПОЛЗИТЕ ОТ УСЛУГАТА WIZZ FARE LOCK
• Находчивите пътници ще могат лесно да запазят най-ниската цена, предлагана за всички WIZZ полети* докато не планират цялата си почивка
• Избраните с Fare Lock полети няма да бъдат разпродадени и цената няма да се променя 48 часа
• Fare Lock има фиксирана цена независимо от полета, периода или избрания пакет
Джордж Михалопулос, главен търговският директор на Wizz Air, сподели: „Wizz Air още веднъж доказа своята отдаденост на това да открива иновативни начини, така че да подобри преживяването на своите клиенти. Новата услуга, стартирала от днес, е чудесен инструмент за това да се премахне стресовия елемент от процеса по резервация, позволявайки на потребителите да финализират покупката си в рамките на 48 часа. Следвайки нашето скорошно обявление във връзка с увеличаването на безплатния ръчен багаж, ние продължаваме да се фокусираме на възможностите да посрещнем по-добре нуждите на нашите пътници".