-
20 Фев 2025 |
USD / BGN 1.8745
GBP / BGN 2.3610
CHF / BGN 2.0730
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Лукойл – най-добрата бензиностанция в България

13 Юли 2014 | 12:32

/КРОСС/ Лукойл получи наградата QUDAL - Quality meDAL, която сертифицира най-високо качество на веригата бензиностанции според тазгодишно проучване на българския пазар. Международната организация ICERTIAS - International Certification Association GmbH проведе електронното проучване за първи път у нас през март тази година. Българските потребители дадоха своята оценка в над 100 категории, като в категория „Бензиностанции" най-много от анкетираните избраха Лукойл като компанията, предлагаща най-качествена комплексна услуга. На база личен опит и мнение мнозинството от участниците в проучването избра за абсолютен лидер Лукойл, като компанията събра 4 пъти повече гласове от втория в класацията, оставяйки далеч зад себе си конкурентите. Без значение от материалния си статус анкетираните посочиха високото качество на веригата бензиностанции Лукойл като определящо.
От особено голямо значение за обективността на изследването е избраният подход, при който всеки анкетиран сам определя предпочитаната компания, тоест въпросът за най-добрата бензиностанция на българския пазар е отворен. На този въпрос повечето анкетирани отговориха: „Лукойл".
Лукойл е една от най-големите частни нефтени компании в света, която от 15 години присъства на българския пазар на горива. В момента компанията разполага с 222 търговски обекта, собствени и на франчайз, на територията на България. По този начин висококачествените услуги и продукти на Лукойл са достъпни в цялата страна.
Средногодишно бензиностанциите на Лукойл обслужват над 48 милиона клиенти. Според вътрешните проучвания на компанията 71% от клиентите изразяват пълна удовлетвореност от предоставените им продукти и услуги. Благодарение на това Лукойл успява да поддържа най-висок пазарен дял в сектора, който към момента е 29%.
„Наградата QUDAL е голяма чест и показва, че усилията ни са оценени от клиентите. Това ни мотивира да продължаваме и усъвършенстваме работата си, да инвестираме в развитието на все по-комплексна и качествена услуга за българските потребители, - заяви Валентин Златев, генерален директор на ЛУКОЙЛ-България. - Когато зареждат на бензиностанциите ЛУКОЙЛ, шофьорите могат да бъдат абсолютно сигурни, че получават 100% гарантирано качество. Ние работим, за да предоставим цялостно обслужване, което включва не само най-доброто гориво на пазара, но и лично отношение към клиента", допълни той.