- 28 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8743
- GBP / BGN 2.3536
- CHF / BGN 2.0816
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
AVON е четвъртата най-обичана марка във Facebook
02 Декември 2014 | 14:40
София /КРОСС/ Kозметичният гигант AVON се нареди на 4-то място в традиционната класация на Hootsuite за най-обичаните марки във Facebook за месец октомври. Най-широката платформа за социални връзки ежемесечно публикува „Списък на любовта" (The Love List), в който 450 световни марки се съревновават за любовта в социалните медии.
Брандовете са оценявани по 3 основни критерия, които включват общ брой на упоменаванията на марката, анализ на нагласите спрямо марката и процент на коментарите за марката, в които се включва думата „любов". Използвайки тази формула, за всеки бранд се генерира коефициент от 1 до 100.
Според изследването Pew Study по-голям процент от активните потребители в социалните мрежи са жени, което обяснява високата позиция на AVON в класацията. По-значителен е приносът обаче на сериозните усилия, които марката полага в усъвършенстването на дигиталните си комуникации.