- 25 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Стартира финалният етап на класацията „Любимите марки”
27 Юни 2016 | 10:06
/КРОСС/ От днес, 27 юни до 3 юли потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". Общо 84 марки в 28 категории продължават във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се борят за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в осмото издание на конкурса са взели участие над 20 000 потребители.
Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!
Подбрани са 28 категории, а именно: ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ, БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, МИНЕРАЛНИ ВОДИ, КАФЕ, ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ (с две категории - БОНБОНИ и БИСКВИТИ И ВАФЛИ), МЕСНИ ПРОДУКТИ, МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ, МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ, КОЗМЕТИКА, ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА, АВТОМОБИЛИ, ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ, РАДИО, ТЕЛЕВИЗИЯ, ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ, ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ, ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ, БЪЛГАРСКА МАРКА, ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ, ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ, ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ, IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ, ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ, МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА, ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ И ИНОВАТИВНИ МАРКИ. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове.
За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" взимат участие над 30 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.