- 28 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8743
- GBP / BGN 2.3536
- CHF / BGN 2.0816
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Мтел с два приза в конкурса „Златно сърце“
10 Юли 2014 | 11:04
/КРОСС/ Мтел спечели две отличия в рамките на първото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание Business Lady, което се проведе на 9 юли в столичния хотел „Шератон".
Телекомът спечели в категория Подкрепа на беззащитните с проекта си „Приеми дете. Създай бъдеще" и в Популяризиране на доброволческия дух с проекта „Доброволчески дни".
Наградата в категория Подкрепа на беззащитните беше връчена на Вилиана Станева, експерт „Външни комуникации" в Мобилтел, от водещия на „Тройка на разсъмване" по радио „Витоша" Тодор Милиев. Награденият проект в тази категория - „Приеми дете. Създай бъдеще" - защитава каузата на приемното родителство. Мтел го реализира вече две поредни години в подкрепа на приетия от правителството План за действие за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализация на децата в Република България", който цели затварянето на 137 социални домове за деца в следващите 15 години и предотвратяване на изоставянето на деца в подобни институции.
Наградата в категория Популяризиране на доброволческия дух прие Цветелина Михайлова, специалист „Вътрешни комуникации" в Мобилтел. Призът беше връчен от водещата в радио FM+ Калина Стефанова. Вторият отличен проект на телекома - „Доброволчески дни" - дава възможност на служителите на Мтел да полагат доброволен труд за различни социални институции и природни обекти. Мтел реализира този проект от 2010 година в партньорство с Фондация „Помощ за благотворителността в България". Екипът, който на практика „оживява" проекта - това са хората в Мтел. Само през 2013 година в доброволческите тимбилдинги участват 220 служители, които облагородяват 19 обекта в София и страната.
Наградите „Златно сърце" целят още да възнаградят морално усилията на онези компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза. Награда „Златно сърце" може да получи всяка българска или международна компания или отделна личност, социално ангажирана на територията на България.