- 23 Ноем 2024 |
- USD / BGN 1.8784
- GBP / BGN 2.3506
- CHF / BGN 2.1094
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Мтел е най-предпочитаният телеком според класацията „Любимите марки“
04 Юли 2016 | 15:07
/КРОСС/ За седма поредна година Мтел спечели първа награда в категорията „Телекомуникации" в националната класация „Любимите марки". Компанията събра над 4500 гласа, с 1700 повече от първия си подгласник. Така Мтел се утвърди за пореден път като най-предпочитаната марка сред компаниите в България, които предлагат телеком услуги.
Интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 24 категории, а гласуването се проведе на няколко етапа в продължение на два месеца. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с утвърдени марки като Samsung, Hewlett Packard Enterprise Company, INFINITI, Coca-Cola и други.
„Благодарим на нашите клиенти за високата оценка. След придобиването на blizoo през 2015 година станахме най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на ТВ услуги. Това ни дава стимул да работим за още по-голямата удовлетвореност на своите потребители и затова се стремим винаги да им предоставяме най-качествените и конкурентни услуги", коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации" в Мтел.
В края на април Мтел пусна своята 4G мрежа, с която предоставя на клиентите си скорости до 130 Mbps и покрива 75% от населението на страната. През юни компанията предложи още и нови комбинирани оферти за телевизия и домашен интернет, които включват услугите на blizoo, което е поредната стъпка от процеса на интеграция на двата бранда.
„Любимите марки" е единствената по рода си потребителска класация. Тя се провежда за осма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат най-много. Във финалния кръг са участвали близо 9500 души, които са дали своя глас за любим бранд. За разлика от други класации тук няма място за жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.
Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.