- 26 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Мтел с две престижни отличия от наградите BAPRA Bright Awards
28 Април 2017 | 12:45
/КРОСС/ Два са проектите на Мтел, които спечелиха признанието на международното жури в конкурса BAPRA Bright Awards 2017. Престижното първо място в една от най-успорваните и важни категории „Събитие на годината" взе проекта Mtel Media Masters „С пръст на спусъка", а с второ място в категорията „Дигитална кампания" бе отличен „Мтел Viber Flash Sales".
Mtel Media Masters (МММ) е единственият журналистически конкурс в България за иновации, технологии и наука, поставящ най-високите стандарти в индустрията и награждаващ на национално ниво качествените журналистически материали с професионално признание. С цел да разшири хоризонтите на качествената журналистика, през 2016 конкурсът пое съвсем различен подход. МММ 2016 срещна темата за това доколко всички сме се превърнали в социални войаори с помощта на новите технологии с един "истински, модерен демон и мъдър хулиган" - световноизвестния фотограф Ървин Олаф. Мтел провокира Ървин да проведе искрен разговор с МММ, слагайки "пръста си на спусъка" и създавайки един съвсем нов разказ за иновативните технологии и начина, по който те влиаят върху човешките комуникации и креативност.
Мтел е първата телекомуникационна компания на България със собствен канал във Viber, а приложението е сред ТОП 5 на най-използваните приложения от клиентите на компанията. Ето защо, с цел да привлече вниманието на клиентите си, Мтел реши да намери подходящо съдържание за тях и във Viber. Така компанията стартира кампанията „Viber Flash Sales" - серия от ексклузивни оферти за устройства и продукти, които се публикуват и виждат само във Viber чата на Мтел, превръщайки се в абсолютен пионер в индустрията.
Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 година и са се утвърдили като форум, който дава възможност на PR професионалистите да сравнят своите постижения със световната PR практика. Всяка година изцяло международно жури оценява най-успешните PR кампании в България. Членовете му са забележителни PR и комуникационни експерти, признати на световно ниво. Изборът на победителите е напълно конфиденциален, като всеки член на журито оценява самостоятелно постъпилите кандидатури в дадена категория.